E! Marketing – naukowo o marketingu
Zgrywalizowana konferencja o e-marketingu zostaje rozszerzona o drugi dzień. Dla wszystkich tych, którzy chcieliby spróbować swoich sił na scenie jednej z najciekawszych konferencji łączących świat biznesu ze światem nauki przygotowaliśmy część “Naukowo o marketingu”, skierowaną do studentek i studentów, chcących rozwijać się naukowo.
- Bezpłatnie
- Zdalnie
- Zgrywalizowana formuła, także w ramach części “Naukowo o marketingu”
- Dla studentek i studentów
- Podczas pierwszego dnia (5 kwietnia 2022 roku) na scenie ekspertki i eksperci, znani z największych konferencyjnych scen w Polsce
Widzimy się zdalnie 6 kwietnia 2022 roku!
Pierwszego dnia wydarzenia (5 kwietnia br.) wystąpią praktyczki i praktycy marketingu, znani z największych konferencyjnych scen marketingowych w Polsce. Szczegóły dostępne na dedykowanej stronie.
Interesujesz się, którymś z poniższych zagadnień? Wystąp na naszej scenie lub przygotuj artykuł, który zostanie opublikowany w punktowanej monografii wydanej przez wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu!
- Elementy e-marketingu (kształtowanie produktu, polityka cenowa, dystrybucja)
- Komunikacja marketingowa w Internecie
- Zastosowanie mediów społecznościowych w marketingu
- Badania marketingowe w Internecie
- E-konsumpcja (e-konsument, nowe trendy w zachowaniu konsumentów, edukacja e-konsumentów, satysfakcja i lojalność e-konsumenta)
- Handel elektroniczny
- E-marketing w różnych obszarach gospodarczych
- E-marketing w organizacjach non-profit
- Nowoczesne koncepcje marketingowe
- Globalne i lokalne aspekty e-marketingu
- Innowacje w e-marketingu
- Współczesne problemy i wyzwania e-marketingu (etyka e-marketingu, e-marketing a społeczna odpowiedzialność biznesu, e-marketing w dobie pandemii)
Przyjęcie artykułu do druku będzie uzależnione od: zgodności zaproponowanego tytułu z tematyką Konferencji, oceny recenzenta (recenzja anonimowa double-blind review) oraz przygotowania artykułu zgodnie z wymogami edycyjnymi.
Możliwość aktywnego uczestnictwa (bez publikacji) będzie uzależnione od zgodności zaproponowanego tytułu wystąpienia z tematyką Konferencji oraz oceny Rady Programowej.
Formy udziału w wydarzeniu:
- Bierne uczestnictwo w konferencji: bezpłatne (transmisja live na FB WNEiZ UMK)
- Aktywne uczestnictwo (bez publikacji): bezpłatne
- Publikacja artykułu w punktowanej monografii wydanej przez wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu: bezpłatne
W trakcie wydarzenia wystąpią:
10.00 Sesja I. Elementy i formy e-marketingu
- Wybrane elementy e-marketingu, prowadząca: Izabela Biernacka, studentka UMK, kierunek: Zarządzanie
- Reklamy sponsorowane na Instagramie, prowadząca: Sylwia Kogucińska, studentka UMK, kierunek: Komunikacja i Psychologia w Biznesie
- E-mail marketing jako jedna z form e-marketingu, prowadząca: Dominika Stawicka, studentka UMK, kierunek: Finanse i Rachunkowość
11.15 – 11.45 Dyskusja
11.45 – 12:00 Przerwa
12:00 Sesja II.
E-konsumpcja
- Kształtowanie lojalność i zaangażowania e-konsumentów na przykładzie firmy Inpost, prowadząca: Aleksandra Puzio, studentka UMK, kierunek: Komunikacja i Psychologia w Biznesie
- Wpływ kampanii produktowych na decyzję zakupową potencjalnego klienta, prowadzący: mgr Krystian Kruk, Akademia WSB Dąbrowa Górnicza
12.30 – 12.45 Dyskusja
12.45 – 13.00 Przerwa
13.00 Sesja III.
Współczesne problemy i wyzwania e-marketingu
- E-marketing w czasach pandemii , prowadząca: Martyna Chruściel, studentka UMK, kierunek: Ekonomia
- Rozwój e-marketingu i handlu internetowego w dobie pandemii, prowadząca: Marta Cichalewska, studentka UMK, kierunek: Ekonomia
- Działania komunikacyjne w mediach społecznościowych organizacji pozarządowych na przykładzie Związku Harcerstwa Polskiego, prowadząca: Wiktoria Tobolewska, studentka UMK, kierunek: Komunikacja i Psychologia w Biznesie
13.45 – 14.00 Dyskusja
14.00 Podsumowanie i zakończenie konferencji
Ważne terminy:
- 04.03.2022 – zgłoszenie udziału w Konferencji
- 10.03.2022 – przesłanie zgłoszonym osobom informacji o przyjęciu tematu artykułu oraz wymogów edytorskich
- 25.03.2022 – ostateczny termin nadesłania prezentacji zawierających główne tezy artykułów
- 30.03.2022 – przesłanie uczestnikom programu spotkania
Rada Programowa:
- prof. dr hab. Aldona Glińska-Neweś, UMK w Toruniu – Przewodnicząca
- prof. dr hab. Beata Glinka, Uniwersytet Warszawski
- dr hab. Patrycja Klimas, prof. UEW
- dr hab. Ewa Lechman, prof. PG
- dr hab. Milena Ratajczak-Mrozek, prof. UEP
- dr hab. inż. Grzegorz Szymański, prof. PŁ
- mgr Patryk Ciechanowski, Zakład Nowych Mediów PUZ Włocławek
Komitet Organizacyjny:
Sekretarze:
- dr Joanna Petrykowska
- mgr Mariusz Lewandowski
Pozostali członkowie:
- Sylwia Berus
- Wiktoria Tobolewska
- Jakub Rossa
Organizator:
Katedra Zachowań Organizacyjnych i Marketingu
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
ul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń
emarketing@umk.pl
econ.umk.pl/emarketing