AACSB accredited AMBA accredited
Kontakt ul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 4600

E! Marketing – naukowo o marketingu

Zgrywalizowana konferencja o e-marketingu zostaje rozszerzona o drugi dzień. Dla wszystkich tych, którzy chcieliby spróbować swoich sił na scenie jednej z najciekawszych konferencji łączących świat biznesu ze światem nauki przygotowaliśmy część “Naukowo o marketingu”, skierowaną do studentek i studentów, chcących rozwijać się naukowo.

Widzimy się zdalnie 6 kwietnia 2022 roku!

Pierwszego dnia wydarzenia (5 kwietnia br.) wystąpią praktyczki i praktycy marketingu, znani z największych konferencyjnych scen marketingowych w Polsce. Szczegóły dostępne na dedykowanej stronie. 

Interesujesz się, którymś z poniższych zagadnień? Wystąp na naszej scenie lub przygotuj artykuł, który zostanie opublikowany w punktowanej monografii wydanej przez wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu!

Przyjęcie artykułu do druku będzie uzależnione od: zgodności zaproponowanego tytułu z tematyką Konferencji, oceny recenzenta (recenzja anonimowa double-blind review) oraz przygotowania artykułu zgodnie z wymogami edycyjnymi.

Możliwość aktywnego uczestnictwa (bez publikacji) będzie uzależnione od zgodności zaproponowanego tytułu wystąpienia z tematyką Konferencji oraz oceny Rady Programowej.

Formy udziału w wydarzeniu:

W trakcie wydarzenia wystąpią:

10.00   Sesja I. Elementy i formy e-marketingu

11.15 – 11.45 Dyskusja

11.45  – 12:00 Przerwa

12:00 Sesja II.

E-konsumpcja 

12.30 – 12.45 Dyskusja

12.45 – 13.00 Przerwa

13.00   Sesja III.

Współczesne problemy i wyzwania e-marketingu

13.45 – 14.00 Dyskusja

 14.00 Podsumowanie i zakończenie konferencji

 

Ważne terminy:

Rada Programowa:

Komitet Organizacyjny:

Sekretarze:

Pozostali członkowie:

Organizator:

Katedra Zachowań Organizacyjnych i Marketingu
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
ul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń
emarketing@umk.pl
econ.umk.pl/emarketing