Marketingowy
Dlaczego warto wybrać ten moduł?
Naszym celem jest przekazanie studentom jak najwięcej praktycznej wiedzy z zakresu marketingu, dlatego większość oferowanych zajęć ma charakter warsztatowy. Nasi studenci nabywają umiejętność projektowania i realizacji szerokiej gamy działań marketingowych. Uczą się m.in. jak zaprojektować systemy identyfikacji wizualnej firmy, jak zaplanować wprowadzenie nowych produktów na rynek, jak realizować jakościowe badania marketingowe, które swoje korzenie mają w badaniach psychologicznych a nie statystycznych. Dla wybranych przedsiębiorstw projektują kampanie reklamowe, strategie public relations oraz działania z zakresu sponsoringu. Poznają, jak można marketing wykorzystać w celach społecznych oraz w zarządzaniu personelem firmy. Poznają specyfikę marketingu w działalności usługowej i handlowej, odkrywają tajniki technik merchandisingowych wykorzystywanych przez sieci handlowe. Uczą się, jak przygotować strategiczne plany marketingowe, jak badać satysfakcję klienta oraz tworzyć projekt programu lojalnościowego. Stawiamy na konwersacyjną formę zajęć, która pozwala na przełamywanie barier i kształtowanie umiejętności komunikacyjnych, które są niezmiernie cenioną umiejętnością na rynku pracy, zwłaszcza jeśli chodzi o pracowników realizujących działania marketingowe. Obserwując zmiany, jakie zachodzą w praktyce biznesowej i w teorii marketingu, stale aktualizujemy treści zajęć oraz wprowadzamy nowe formy dydaktyczne.
Co po studiach?
Kończąc moduł marketingowy znajdziesz pracę w każdym typie organizacji, w której ważne jest poznawanie i zaspakajanie potrzeb klienta oraz budowanie z nim trwałych i pozytywnych relacji.
Możesz pracować:
- w działach marketingu różnorodnych organizacji (przedsiębiorstw, instytucji non-profit),
- w marketingowych agencjach usługowych (agencjach public relations, reklamowych, medialnych, badawczych),
- na stanowiskach: specjalista ds. marketingu i handlu, specjalista ds. reklamy, specjalista ds. public relations, specjalista ds. sprzedaży, menedżer marki, doradca klienta, analityk trendów rynkowych, autor tekstów i sloganów reklamowych, menedżer produktu i wielu innych.
Możesz też kontynuować studia wybierając oferowaną przez nas na II stopniu specjalność: Nowoczesny marketing.
Zobacz także: