AACSB accredited AMBA accredited

Katedra Doskonałości Biznesowej

csr@umk.pl
+48 56 611 48 92
Kontaktul. Gagarina 13a
87-100 Toruń

zdjęcie nagłówkowe

OFERTA

Katedra Doskonałości Biznesowej

oraz

Centrum Przywództwa
i Społecznej Odpowiedzialności Biznesu

zapraszają do współpracy

Specjalistyczna wiedza oraz praktyczne doświadczenia członków naszego Zespołu pozwalają na podejmowanie działań z zakresu szeroko rozumianego doradztwa, wdrażania rozwiązań strategicznych i operacyjnych oraz analiz problemów biznesowych. Łączymy indywidualne podejście i efektywne wsparcie Klienta w jego rozwoju oraz osiąganiu sukcesów biznesowych na zmieniających się rynkach lokalnych i globalnych.

Rozwiązania strategiczne:

  • Budowanie strategii rozwojowych,
  • Implementacja zmian modelu biznesowego,
  • Wsparcie procesu restrukturyzacji oraz przeprowadzania transakcji,
  • Definiowanie nowej oferty produktów i usług na podstawie analizy potrzeb i oczekiwań klientów,
  • Analizy benchmarkowe branży oraz określenie pozycji firmy w stosunku do konkurentów.

Szkolenia i treningi menedżerskie w zakresie rozwoju umiejętności miękkich:

  • Przywództwo sytuacyjne,
  • Komunikacja interpersonalna,
  • Techniki negocjacji,
  • Profesjonalna obsługa klienta,
  • Budowanie zespołu,
  • Motywacja załogi oraz automotywacja,
  • Rozwój i efektywność osobista,
  • Rozwiązywanie konfliktów,
  • Zarządzanie projektami.

Budowanie zaangażowania społecznego przedsiębiorstw:

  • Identyfikacja najważniejszych grup interesariuszy i ocena ich oczekiwań,
  • Angażowanie pracowników w działania z zakresu CSR,
  • Rekomendacje dotyczące rozwiązań z zakresu CSR – wyznaczanie celów, wskaźników oceny oraz zasobów niezbędnych do ich realizacji.

Budowanie, wdrażanie i doskonalenie systemów zarządzania:

  • Wdrażanie podejścia procesowego,
  • Optymalizacja procesów biznesowych,
  • Wsparcie procesu samooceny i pomiaru wyników działalności,
  • Tworzenie standardów realizacji usług,
  • Usługi w zakresie pomiaru satysfakcji i zaangażowania pracowników,
  • Identyfikacja potrzeb i oczekiwań klientów – pomiar zadowolenia.

Więcej o Centrum Przywództwa i Społecznej Odpowiedzialności Biznesu czytaj tutaj.

Studia podyplomowe prowadzone w ramach Katedry:

1) Studia podyplomowe w zakresie budowania kompetencji menedżerskich liderów biznesu