Konferencja: Odpowiedzialne łańcuchy dostaw 2018
V Konferencja Naukowa
Odpowiedzialne łańcuchy dostaw 2018
(wcześniej „Logistyka społeczna, służba zdrowia, odpowiedzialne łańcuchy dostaw”)
Toruń, 9 listopada 2018 roku
Pliki do pobrania:
- Harmonogram Konferencji Odpowiedzialne łańcuchy dostaw 2018
- Plakat Konferencji Odpowiedzialne łańcuchy dostaw 2018
ORGANIZATORZY
Katedra Logistyki ul. Gagarina 13a, |
Katedra Logistyki
ul. Rewolucji 1905 r. nr 37/39, |
PATRONI MEDIALNI
SPONSOR
RADA PROGRAMOWA KONFERENCJI
- dr hab. Rafał Haffer, prof. UMK – przewodniczący
- dr hab. Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska, UŁ – wice-przewodnicząca
- dr hab. inż. Adam Sadowski, prof. UŁ – wice-przewodniczący
- dr hab. Joanna Bruzda, prof. UMK – wice-przewodnicząca
- prof. dr hab. Mirosław Chaberek, UG
- prof. dr hab. Magdalena Osińska, UMK
- prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, UE w Katowicach
- prof. dr hab. inż. Andrzej Szymonik, PŁ
- prof. dr hab. Maciej Urbaniak, UŁ
- prof. dr hab. Jarosław Witkowski, UE we Wrocławiu
- dr hab. inż. Andrzej Bujak, prof. WSB we Wrocławiu
- dr hab. Mariusz Jedliński, prof. AM
- dr hab. Sabina Kauf, prof. UO
- dr hab. inż. Joanna Nowakowska-Grunt, prof. P. Cz.
- dr hab. Krzysztof Rutkowski, prof. SGH
- dr hab. inż. Beata Skowron-Grabowska, prof. P. Cz.
- dr hab. inż. Elżbieta Szymańska, prof. SGGW
- dr hab. Magdalena Kalisiak-Mędelska, UPr we Wrocławiu
- dr hab. Urszula Motowidlak, UŁ
- dr Iwo Nowak, ILiM
- dr Leszek Reszka, UMK, UG
- dr Iwona Wieczorek, Narodowy Instytut Samorządu Terytorialnego
- dr Wojciech Zalewski, UMK
KOMITET ORGANIZACYJNY KONFERENCJI
- dr hab. Joanna Bruzda, prof. UMK – sekretarz naukowy
- dr inż. Wojciech Zalewski – sekretarz organizacyjny
- mgr Iwona Wasielewska-Marszałkowska – sekretarz organizacyjny
- dr Leszek Reszka
- mgr Michał Oleszczak
MIEJSCE KONFERENCJI
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
ul. Gagarina 13 a, 87-100 Toruń
sala Rady Wydziału
CELE KONFERENCJI
- Wymiana poglądów, wyników badań i doświadczeń praktycznych w zakresie obsługi logistycznej organizacji publicznych, społecznych i biznesowych oraz w zakresie realizacji koncepcji społecznej odpowiedzialności w zarządzaniu łańcuchami dostaw.
- Zaprezentowanie aktualnych trendów rozwoju zadań logistyki w obsłudze procesów biznesowych i społecznych oraz stworzenie płaszczyzny wymiany myśli i doświadczeń w zakresie metod i narzędzi ją wspierających.
TEMATYKA KONFERENCJI
I. Logistyka działalności publicznej i biznesowej
- Logistyka organizacji publicznych, społecznych i biznesowych – problemy definicyjne
- Współczesne megatrendy w kształtowaniu rzeczywistości logistycznej
- Koncepcje i strategie w nieklasycznych obszarach stosowania logistyki
- Instrumenty zarządzania łańcuchami dostaw w ochronie zdrowia
- Logistyka działalności wojskowej w świetle zagrożeń regionalnych i globalnych
- Logistyka zapobiegania i usuwania skutków katastrof naturalnych i technologicznych
- Logistyka bezpieczeństwa i zarządzanie kryzysowe
- Logistyka działalności humanitarnej
- Społeczny wymiar zarządzania łańcuchami dostaw przedsiębiorstw
- Odpowiedzialne łańcuchy dostaw w sektorze farmaceutycznym
- CSR w zarządzaniu logistyką
- Cyfrowe łańcuchy dostaw
- Smart Logistics
- Metody ilościowe i narzędzia informatyczne w analizie łańcuchów dostaw
II. Praktyczne aspekty zarządzania łańcuchami dostaw przedsiębiorstw (z udziałem przedstawicieli praktyki gospodarczej)
- CSR w zarządzaniu łańcuchami dostaw
- Metody ilościowe i narzędzia informatyczne w zarządzaniu łańcuchami dostaw
- Kierunki i wyzwania w rozwoju współczesnych łańcuchów dostaw
ZAKWATEROWANIE
Zarówno w dniu konferencji (9.11.2018 r.), jak i w dniu ją poprzedzającym (8.11.2018 r.), oferujemy możliwość skorzystania z noclegu w Hotelu Uniwersyteckim (ul. Szosa Chełmińska 83A). Do dyspozycji gości, z możliwością zarezerwowania przed końcem września na hasło: „konferencja logistyczna”, przygotowaliśmy 8 pokoi 1-osobowych z łazienką (120 PLN), 6 pokoi 2-osobowych z łazienką (do wykorzystania przez jedną – 120 PLN – lub dwie osoby – 200 PLN), 6 pokoi 1-osobowych LUX (150 PLN).
WAŻNE TERMINY KONFERENCYJNE
- do 15 czerwca 2018 r.: przesłanie abstraktu za pomocą formularza rejestracyjnego – prolongata terminu przesyłania abstraktu do 8 lipca 2018 r.
- do 15 lipca 2018 r.: poinformowanie Autorów o zakwalifikowaniu do prezentacji na konferencji oraz do publikacji artykułu w jednym z czasopism patronackich
- do 15 września 2018 r. – prolongata terminu do 30 września 2018 r.: przesłanie na adres e-mail: logistyka@umk.pl materiału do zamieszczenia na płycie CD wręczanej Uczestnikom w dniu konferencji (np. prezentacja) oraz uiszczenie opłaty konferencyjnej.
- do 15 września 2018 r.: (prolongata terminu do 30 września 2018 r.) przesłanie na adres e-mail: logistyka@umk.pl materiału do zamieszczenia na płycie CD wręczanej Uczestnikom w dniu konferencji (np. prezentacja) oraz uiszczenie opłaty konferencyjnej
- do końca września 2018 r.: ogłoszenie agendy konferencji
- do końca stycznia 2019 r.: przesłanie artykułu sformatowanego zgodnie z wymaganiami redakcyjnymi czasopisma, w którym zostanie on poddany procedurze recenzowania
OPŁATA KONFERENCYJNA
Wysokość opłaty konferencyjnej wynosi:
- w przypadku udziału z referatem – 480 PLN
- w przypadku udziału bez referatu – 280 PLN
Z opłaty konferencyjnej zwolnieni są Członkowie Rady Programowej Konferencji.
Opłata obejmuje:
- uczestnictwo w konferencji,
- materiały konferencyjne,
- możliwość publikacji artykułu w jednym z czasopism patronackich po spełnieniu wymagań redakcyjnych i uzyskaniu pozytywnych recenzji,
- catering.
Opłata konferencyjna nie obejmuje kosztów noclegu i dojazdu.
MOŻLIWOŚĆ PUBLIKACJI ARTYKUŁU
Warunkiem publikacji artykułu jest wniesienie opłaty i uczestnictwo przynajmniej jednego z autorów w konferencji.
Po konferencji uczestnicy będą mieli możliwość publikacji artykułu w jednym z wymienionych poniżej czasopism po spełnieniu wymagań redakcyjnych i uzyskaniu pozytywnych recenzji. O kwalifikacji artykułu do publikacji w jednym z poniższych tytułów zadecydują organizatorzy konferencji.
- Journal of Positive Management (w j. angielskim): 10 pkt,
- Dynamic Econometric Models (w j. angielskim): 13 pkt,
- Acta Universitatis Lodziensis Folia Oeconomica (w j. polskim lub angielskim): 14 pkt,
- Logistics and Transport (w j. angielskim): 13 pkt,
- Logistyka (w j. polskim lub angielskim),
- Research in Logistics & Production: 8 pkt.
KONTO BANKOWE
Opłatę należy uiścić na konto bankowe:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Bank Millennium S.A. w Warszawie
45 1160 2202 0000 0000 3174 8579
z dopiskiem w tytule przelewu:
„Odpowiedzialne łańcuchy dostaw 2018 – imię i nazwisko uczestnika”
Formularz rejestracyjny
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11 w 87-100 Toruń (dalej: ADO).
- Pana/Pani uzyskane w związku z rejestracją uczestnictwa w konferencji naukowej pt.: Odpowiedzialne Łańcuchy dostaw 2018 przetwarzane w następujących celach:
- Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie usprawiedliwionego interesu ADO:
- Przygotowanie i obsługa konferencji – na czas organizacji konferencji,
- Przygotowanie materiałów pokonferencyjnych – na czas przygotowania i kolportażu materiałów wśród uczestników konferencji,
- W celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – prze okres przedawnienia tych roszczeń,
- W celu przekazania informacji o innych konferencjach, które mogłyby Pana/Panią zainteresować – do czasu wniesienia sprzeciwu na takie przetwarzanie.
- Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – wyrażenie zgody:
- W przypadku gdy będą wykonywane zdjęcia z zamiarem ich publikacji – do czasu wycofania zgody.
- Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o:
- Żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania,
- Żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- Sprzeciw wobec przetwarzania,
- Przeniesienie danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych do innego administratora.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celów w jakich zostały zebrane i odmowa ich podania może skutkować brakiem realizacji tych celów, włącznie z odmową wstępu na konferencję w przypadku celów wskazanych w lit a. (myślniki: 1 i 2).
- Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Pana/Pani dane osobowe udostępniane mogą być podmiotom, z którymi ADO współpracuje przy organizacji konferencji, organom administracji publicznej, sądom itp.
- Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem.
- Na podstawie podanych przez Pana/Panią danych, szczególnie w zakresie preferencji zawodowych będzie prowadzone profilowanie w wyniki, którego Pan/Pani otrzymywać inforamcje o ofertach odpowiadających tym preferencją, co nie wyłączy możliwości dostępu do pełnej treści serwisu. Na tej podstawie nie będą też podejmowane w sposób zautomatyzowany decyzje rodzące skutki prawne lub o podobnym charakterze .
- W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody (pkt 1 lit. b) przysługuje Panu/Pani prawo wycofania zgody w każdym czasie, ze skutkiem od dnia odebrania wycofania zgody przez ADO.
- Jeżeli chce Pan/Pani skontaktować się z ADO w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację przysługujących praw prosimy o kontakt pod adresem e-mail: iod@umk.pl lub adresem korespondencyjnym ADO, z dopiskiem „IOD”.
- Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie usprawiedliwionego interesu ADO:
Treść zgody:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci wizerunku dla celów promocyjnych.
Szczegółowe informacje dotyczące konferencji będą przekazywane w kolejnych komunikatach.