Dr Andrzej Geise i mgr Mariusz Lewandowski zapraszają do wzięcia udziału w elitarnym programie szkoleniowo-mentoringowym z zakresu digital marketingu - DigitalLab.
Celem programu jest podniesienie kompetencji, umiejętności i poziomu wiedzy z zakresu szeroko pojętego digital marketingu, tj. wykorzystania innowacyjnych e-narzędzi, analizy i wizualizacji danych, procesów kreatywnych i psychologii. Jak podkreślają pomysłodawcy programu, obecnie w marketingu bardzo pożądane jest łączenie kompetencji miękkich z umiejętnością analizy i wizualizacji danych. Możemy zauważyć to chociażby przeglądając oferty pracy. Stąd pomysł na nasz program szkoleniowo-mentoringowy – mówią Andrzej Geise i Mariusz Lewandowski.
Program szkolenia został podzielony na 4 bloki tematyczne. Uczestnicy kolejno będą poznawać zagadnienia związane z data science w digital marketingu, analizą zachowań konsumenckich i projektowaniem digital marketingu oraz wizualizacją danych. Całość wzbogacona zostanie cyklem webinariów z zewnętrznymi ekspertkami i ekspertami. Program potrwa 8 tygodni – pierwsze spotkanie, w tym sesję integracyjną, zaplanowano na 7 kwietnia br., następne w kolejne czwartki i niektóre piątki, zwykle między godziną 15:00 a 19:30 (z przerwami). Całość zakończy się hackhatonem, w trakcie którego studenci będą mogli zmierzyć się (pod opieką swoich mentorów) z problemem biznesowym rzeczywistej firmy, wykorzystując zdobytą wiedzę w praktyce. Pełen harmonogram szkoleń dostępny jest dedykowanej stronie.
Cykl szkoleń jest certyfikowany i w pełni darmowy. Jego rynkowa wartość szacowana jest na około 4500,00 złotych. Partnerem cyklu są Firmy Jutra – program Google i PFR oraz Marketer+ - branżowe czasopismo dla marketerów.
Rekrutacja zakończy się 7 marca 2022 roku o godzinie 12:00. Zgłoszenia przyjmowane są przez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie programu. Liczba miejsc jest ograniczona!
W przypadku pytań, organizatorzy zachęcają do kontaktu mailowego: mlewandowski@umk.pl lub a.geise@umk.pl.