Serdecznie zapraszamy wszystkich nowo przyjętych studentów studiów niestacjonarnych na Wydziałową Inaugurację Roku Akademickiego, która odbędzie się 23 października 2021 roku o godzinie 8:30 w Auli UMK, przy ul. Gagarina 11.
Podczas uroczystości nastąpi Immatrykulacja studentów I roku. Prosimy o zajmowanie dostępnych miejsc zgodnie z reżimem sanitarnym i stosowanie się do wytycznych organizatorów. Jednocześnie informujemy, że na terenie budynków UMK obowiązuje nakaz przysłaniania ust i nosa poprawnie założoną maseczką oraz bieżąca dezynfekcja dłoni.
22 października br. w formule online o godz. 17:00 odbędzie się spotkanie organizacyjne z Prodziekanem ds. Studentów, dr. Ryszardem Lorenczewskim i przedstawicielami Samorządu Studenckiego oraz przekazane zostaną podstawowe informacje dotyczące funkcjonowania Uniwersyteckiego Systemu Obsługi Studiów. Wydarzenie będzie transmitowane na stronie internetowej wydziału oraz na Facebooku.
W dniu 23 października br. po zakończonej uroczystości w Dziekanacie WNEiZ w Toruniu, ul. Gagarina 13 A, studenci I roku I i II stopnia będą mogli odebrać legitymację studencką oraz pozostałe dokumenty. Porządek wydawania dokumentów:
- kierunek finanse i rachunkowość oraz kierunek komunikacja i psychologia w biznesie – mgr Renata Talacha, pokój 42
- kierunek zarządzanie oraz kierunek logistyka – dr Iwona Salejko-Szyszczak, pokój 41
Prosimy o niezwłoczne założenie obowiązkowego konta na serwerze UMK poprzez formularz dostępny na stronie Uniwersyteckiego Centrum Informatycznego (UCI). Numer albumu można znaleźć w zaproszeniu w wersji papierowej (dostarczonej na adres korespondencyjny) lub w systemie IRK.
Harmonogram zajęć udostępniony został na stronie internetowej Wydziału, zaś podział na grupy znajduje się w zakładce "Ogłoszenia dla studentów" .
Studenci studiów niestacjonarnych rejestrują się na zajęcia samodzielnie poprzez system USOS (rejestracja rusza 20 października 2021 roku po godzinie 18:00. Harmonogram rejestracji, instrukcja rejestracji na zajęcia.