dr Mariusz Lewandowski i dr Andrzej Geise zapraszają do wzięcia udziału w kolejnej edycji programu szkoleniowo-mentoringowego z zakresu digital marketingu - DigitalLab.
Celem programu jest podniesienie kompetencji, umiejętności i poziomu wiedzy z zakresu szeroko pojętego digital marketingu, tj. wykorzystania innowacyjnych e-narzędzi, analizy i wizualizacji danych, procesów kreatywnych i psychologii. Jak podkreślają pomysłodawcy programu, obecnie w marketingu bardzo pożądane jest łączenie kompetencji miękkich z umiejętnością analizy i wizualizacji danych. Możemy zauważyć to chociażby przeglądając oferty pracy. Stąd pomysł na nasz program szkoleniowo-mentoringowy – zachęcają Mariusz Lewandowski i Andrzej Geise.
W tym roku program uległ dostosowaniu do bieżących trendów w marketingu. W trakcie cyklu szkoleń uczestniczki i uczestnicy przejdą przez następujące moduły: podstawy nowoczesnego marketingu, data science w marketingu, AI w marketingu, Google Ads, Google Analytics, Meta Ads, copywriting, video marketing. Szkolenia prowadzone będą także przez zewnętrzne ekspertki i zewnętrznych ekspertów, a całość wzbogacona zostanie spotkaniami online z przedstawicielami Google i PFR z programu Firmy Jutra. W ramach programu przewidziany jest także opcjonalny mentoring kariery w branży marketingowej.
Zajęcia w ramach programu rozpoczną się 21 marca br. i będą realizowane w kolejne wybrane czwartki semestru letniego w godzinach 16:20 - 19:30. Zakończenie programu planowane jest na czerwiec.
Cykl szkoleń jest certyfikowany i w pełni darmowy, a jego rynkowa wartość szacowana jest na około 8 tysięcy złotych. Rekrutacja do programu zakończy się 4 marca br do godz. 12:00. By wziąć w niej udział należy wypełnić formularz zgłoszeniowy.
W przypadku pytań, organizatorzy zachęcają do kontaktu mailowego (mlewandowski@umk.pl) lub osobistego.