Autorski program kształtujący wiedzę, umiejętności i kompetencje w pracy Event Managera, realizowany we współpracy z następującymi instytucjami:
– Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań MPI Poland Chapter,
– CKK Jordanki sp. z o.o.,
– Toruńska Infrastruktura Sportowa sp. z o.o.,
– Agencja A&A.
Absolwenci otrzymują:
- świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie „Event Management”, zgodnie z obowiązującymi przepisami, potwierdzające uzyskanie kwalifikacji podyplomowych,
- certyfikat ukończenia studiów „Event Management” z akredytacją AACSB (logotyp AACSB podnosi wartość dokumentu i powoduje, że jest on rozpoznawalny na całym świecie; obecnie akredytację AACSB posiada elitarne grono 6% wszystkich szkół biznesu na świecie).
Dla kogo?
Studia skierowane są do osób, które pracują w organizacjach działających w branży spotkań, ale także do osób, które są zainteresowane pracą w tej branży.
Program przygotowuje do pracy w zawodzie Event Managera, ale jest też odpowiedni dla osób, które zajmują się już organizacją wydarzeń na co dzień i chciałyby usystematyzować i poszerzyć swoje kompetencje z tego zakresu.
Studiami powinni zainteresować się pracownicy agencji eventowych, reklamowych i PR, firm HR, pracownicy korporacji, hoteli i uzdrowisk oraz obiektów eventowych, a także przedstawiciele administracji publicznej, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw i inne osoby zainteresowane tematyką studiów.
Czego się nauczysz?
Celem studiów jest przekazanie praktycznej wiedzy, niezbędnej w funkcjonowaniu w organizacjach związanych z branżą spotkań. Zajęcia mają interaktywny charakter dzięki wykorzystaniu studiów przypadku i praktycznych warsztatów doskonalących umiejętności pracy w zespole.
Studia uczą w szczególności:
- zarządzania eventami, zwłaszcza w kontekście planowania i produkcji eventów,
- samodzielnego planowania eventu, zwłaszcza przygotowania scenariusza i kosztorysu,
- samodzielnego przygotowania oferty w eventach oraz doskonalą umiejętność prezentacji menedżerskich,
- zarządzania komunikacją, zwłaszcza zewnętrzną,
- stosowania technik team buildingu,
- zarządzania podwładnymi i zespołem,
- stosowania narzędzi wspomagających organizację eventów.
Wiedza i umiejętności zdobyte w trakcie tych studiów, udokumentowane stosownym świadectwem, są ważnym atutem w rozwoju kariery zawodowej oraz pomogą zyskać przewagę konkurencyjną na rynku pracy.
Studia dostarczają obszernej wiedzy i kwalifikacji wymaganych w instytucjach związanych z branżą spotkań. Uzyskane kwalifikacje mogą być wykorzystane w kompleksowym planowaniu, realizowaniu projektów eventowych, ale także do uporządkowania swojego praktycznego doświadczenia zawodowego w zarządzaniu własnym biznesem lub uruchamianiu własnego biznesu w branży spotkań.
Informacje ogólne
Branża spotkań należy do jednej z najszybciej rozwijających się. Tworzy to potrzebę stosowania narzędzi umożliwiających efektywne i innowacyjne zarządzanie projektami eventowymi.
Program studiów był opiniowany przez przedstawicieli branży eventowej, co pozwoliło na nawiązanie współpracy z partnerami, którzy realnie wniosą wartość do programu.
Zajęcia w ramach studiów będą prowadzone przez wybitnych przedstawicieli branży eventowej, kadrę naukowo-dydaktyczną Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK, ale także innych wydziałów UMK i innych uczelni.
Studia realizowane są we współpracy z Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki sp. z o.o. oraz Arena Toruń Hala Sportowo-Widowiskowa (Toruńska Infrastruktura Sportowa sp. z o.o.), co pozwoli zapewnić praktyczny wymiar zajęć.
Realizacja programu opiera się na ośmiu kompleksowych modułach:
- Wprowadzenie do organizacji eventów
- Event jako biznes
- Specyfika zarządzania eventami (zarządzanie projektami)
- Zarządzanie eventami w praktyce – kwestie formalno-organizacyjne
- Zarządzanie eventami w praktyce – marketing
- Zarządzanie eventami w praktyce – kwestie techniczne
- Rynek turystyki biznesowej
- Warsztaty organizacji eventów – projekt końcowy
Zajęcia w ramach studiów będą miały formę interaktywną – warsztaty, studia przypadków, projekty. Dzięki realizacji ok. 70% zajęć przez wybitnych praktyków z branży spotkań, możliwa będzie wymiana doświadczeń uczestników z wykładowcami, a także prezentacja najlepszych praktyk oraz wskazówek, które wynikają z doświadczeń praktyków, którzy mają na koncie pełne spektrum realizacji w tej branży.
- Obszar kształcenia: studia społeczne
- Czas trwania: 2 semestry
- Program studiów: pobierz
- Plan studiów: pobierz
- Kierownik studiów: dr Patrycja Gulak-Lipka
- opłata podstawowa:
Koszt studiów:- opłata podstawowa:
- jednorazowo za całe studia: 5.500,00 zł
- w systemie semestralnym (2 raty): 2.750,00 zł/semestr
- w systemie miesięcznym (8 rat): 725,00 zł
- zniżka 10% (dla posiadaczy karty Programu Absolwent UMK; w przypadku udziału co najmniej 3 osób z tej samej instytucji (dla każdej osoby); w przypadku zgłoszenia do 30.06.2024 r.):
- jednorazowo za całe studia: 4.950,00 zł
- w systemie semestralnym (2 raty): 2.475,00 zł/semestr
- w systemie miesięcznym (8 rat): 650,00 zł
- zniżka 5% (w przypadku zgłoszenia w terminie 01.07.2024-31.08.2024; dla członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Organizatorów Spotkań MPI Poland Chapter; w przypadku udziału co najmniej 2 osób z tej samej instytucji):
- jednorazowo za całe studia: 5.225,00 zł
- w systemie semestralnym (2 raty): 2.615,00 zł/semestr
- w systemie miesięcznym (8 rat): 690,00 zł
Zniżki nie sumują się. W przypadku uprawnienia do kilku zniżek, Kandydat wskazuje zniżkę, z której chce skorzystać.
- opłata podstawowa:
Możliwości dofinansowania – zapoznaj się z informacjami
Nieoprocentowana pożyczka z gwarantowanym umorzeniem min. 15% – zapoznaj się z informacjami
Dodatkowe informacje:
Zajęcia odbywają się średnio dwa razy w miesiącu:
- w piątki w godz. 16:30-19:45
- w soboty w godz. 09:00-16:00
Rekrutacja
- Termin rozpoczęcia studiów: semestr zimowy 2024/25
- Adresaci studiów podyplomowych: absolwenci studiów wyższych (magisterskie, licencjackie lub inżynierskie) zatrudnieni w organizacjach działających w branży spotkań oraz osoby pragnące doskonalić kompetencje i umiejętności w obszarze event management i inne osoby zainteresowane tematyką studiów
- Warunki kwalifikacji: kolejność zgłoszeń
Termin i miejsce składania dokumentów: do 30 września 2024 roku
Dokumenty można złożyć w następujący sposób:
- przesłać pocztą/ kurierem (decyduje data wpływu do biura) na adres:
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania (pokój 34)
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Gagarina 13A, 87-100 Toruń
- osobiście:
– godziny otwarcia biura: poniedziałek-piątek, godz. 10:00-16:00;
– w godzinach, kiedy biuro nie jest czynne, dokumenty można zostawić (w zaklejonej, zaadresowanej kopercie) w punkcie informacyjnym (tzw. portiernia) przy wejściu na Wydział – codziennie w godz. 06:00-20:00;
- przesłać w formie skanu na adres b_jozwik@umk.pl – oryginały należy dostarczyć najpóźniej w dniu kończącym nabór.
Wymagane dokumenty:
- podanie/ kwestionariusz osobowy (302 KB)
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
W przypadku kandydata na studia, który otrzymał dyplom ukończenia studiów wyższych poza Polską, dyplom ten musi zostać uznany lub nostryfikowany na zasadach określonych odrębnymi przepisami. Więcej informacji tu: https://nawa.gov.pl/uznawalnosc/kontynuacja-nauki-w-polsce/studia-podyplomowe
Kontakt:
mgr Barbara Jóźwik
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania (pokój 34)
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Gagarina 13A, 87-100 Toruń
tel./fax: +48 56 6114892
e-mail: b_jozwik@umk.pl