AACSB accredited AMBA accredited
ul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 4600
zdjęcie nagłówkowe

Studia podyplomowe “zarządzanie projektami”

UWAGA: Zgłoszenia chęci udziału w studiach podyplomowych należy przesyłać na adres kanclerz@umk.pl.

 

Studia podyplomowe w zakresie zarządzania projektami “Project management” są prowadzone przez Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania.

 

TEMATYKA

PM plan studiów 2022 (169 KB)

PM program studiów 2022 (216 KB)

 

GRUPA DOCELOWA

Studia skierowane są do osób zatrudnionych na UMK w ramach umowy o pracę, będących absolwentami studiów wyższych dowolnego kierunku studiów, należących do:

1) KADRY KIEROWNICZEJ UMK:

  • pracownicy zatrudnieni na stanowisku: kanclerz, zastępca kanclerza, kwestor, zastępca kwestora, główny specjalista, kierownik/ dyrektor komórki administracji lub innej jednostki organizacyjnej, zastępca kierownika/ dyrektora,
  • pracownicy zatrudnieni na wyodrębnionych organizacyjnie samodzielnych stanowiskach administracji,
  • pracownicy pełniący funkcję kierownika/ dyrektora (jednostek organizacyjnych Uniwersytetu lub ich wewnętrznych jednostek organizacyjnych) lub zastępcy kierownika/ dyrektora,
  • nauczyciele UMK pełniący funkcję kierowniczą (rektor, prorektor, dziekan, prodziekan, przewodniczący rady dyscypliny naukowej, dyrektor instytutu, dyrektor szkoły doktorskiej) lub pełniący funkcję pełnomocnika Rektora, zastępcy dyrektora instytutu, kierownika/ dyrektora (jednostek organizacyjnych Uniwersytetu lub ich wewnętrznych jednostek organizacyjnych) lub zastępcy kierownika/ dyrektora, a także pełniący funkcje administracyjne.

2) KADRY ADMINISTRACYJNEJ UMK, tj. pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi zatrudnieni w grupach określonych w Statucie UMK, na stanowiskach, o których mowa w § 10 Regulaminu Organizacyjnego UMK, w sytuacji uzasadnionej interesem lub planami uczelni.

 

Studiami zostanie objętych 20 pracowników.

Dla uczestników edycji realizowanej w ramach projektu udział w studiach jest bezpłatny.

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Liczebność grupy: 20 osób

Miejsce realizacji zajęć: WNEiZ

Termin realizacji: 10.2022-09.2023

 

Zajęcia zostaną zrealizowane w trakcie 16 zjazdów:
– piątek 4 godz. zajęciowe godz. 16:45-20:00,
– sobota 8 godz. zajęciowych godz. 09:00-16:00,
– niedziela 8 godz. zajęciowych godz. 09:00-16:00 (w wyjątkowych przypadkach).

 

HARMONOGRAM

Szczegółowy plan zajęć na semestr zimowy 2022/2023 zostanie zamieszczony wkrótce.

Terminy zajęć:

  • 14/15 października 2022
  • 28/29 października 2022
  • 18/19 listopada 2022
  • 02/03 grudnia 2022
  • 16/17 grudnia 2022
  • 14/15 stycznia 2023 (sobota/niedziela)
  • 27/28 stycznia 2023
  • 10/11 lutego 2023
  • 17/18 lutego 2023
  • 10/11 marca 2023
  • 24/25 marca 2023
  • 31 marca/01 kwietnia 2023
  • 14/15 kwietnia 2023
  • 13/14 maja 2023 (sobota/niedziela)
  • 26/27 maja 2023
  • 17 czerwca 2023

 

PROWADZĄCY

Zajęcia prowadzone przez specjalistów z UMK oraz przez praktyków spoza UMK.

 

WARUNKI UZYSKANIA ŚWIADECTWA UKOŃCZENIA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH

– minimum 80% obecności na zajęciach,
– uzyskanie zaliczeń, praca końcowa, egzamin końcowy.

 

POTWIERDZENIE UKOŃCZENIA

świadectwo ukończenia studiów podyplomowych potwierdzające uzyskanie kwalifikacji podyplomowych;

świadectwo PMI PC w języku polskim i angielskim;

certyfikat ukończenia studiów w ramach projektu z akredytacją AACSB – logotyp AACSB podnosi wartość dyplomu i powoduje, że jest on rozpoznawalny na całym świecie (obecnie akredytację AACSB posiada elitarne grono mniej niż 5% wszystkich szkół biznesu na świecie).

 

KONTAKT