20 kwietnia 2020 roku odbyła się druga edycja ogólnopolskiej konferencji poświęconej zagadnieniu satysfakcji w biznesie "Porozmawiajmy o satysfakcji" zorganizowana przez Katedrę Zachowań Organizacyjnych i Marketingu naszego Wydziału wraz ze Studenckim Kołem Marketingu. Na wirtualnej scenie wystąpiło 14 ekspertów z Polski i świata, którzy poruszyli tematykę satysfakcji z różnych perspektyw i branż.
W trakcie wydarzenia swój pogląd na satysfakcję zaprezentowali pracownicy naszego Wydziału: prof. dr hab. Aldona Glińska-Neweś (Wolontariat pracowniczy, czyli satysfakcja 360 stopni), dr Krzysztof Celuch (Satysfakcja w biznesie) oraz mgr Mariusz Lewandowski (Jak budować satysfakcję klienta w social media?).
Obok nich, uczestnicy konferencji mogli posłuchać głównie przedstawicieli branży eventów i hotelarstwa, m.in. prof. Barbarę Neuhofer z FH Salzburg, Agnieszkę Słowik (Flower Tower), Żanetę Berus (iIn2Win Business Consulting), Izabelę Sałamachę (ekspert ds. komunikacji w obszarze healthcare & CSR ), Krzysztofa Łobodzińskiego z Radia Kolor 103 FM oraz Agnieszkę Krajnik z Provident SA. Pierwszą część spotkania zakończył panel dyskusyjny, który moderowała redaktor naczelna portalu MeetingPlaner.pl, Magdalena Kondas.
Zapis ze spotkania dostępny jest na stronie Wydziału na Facebooku.