„Understanding The Effect Of Tweeter's Geo-Location On User Engagement: An Empirical Study Of Indian Premier League Tweets”, „Case Studies of Mergers & Acquisitions of Sports Marketing Agencies in Germany and the United States”, „Live Game Attendance And The Desire For (Un)certain Game Outcomes. Evidence From The German 2. Bundesliga” to niektóre z przykładów wystąpień z zakresu szeroko pojętego zarządzania sportem, a zaprezentowane podczas 9. edycji EASM Festival, który odbył się (on-line) 19 listopada w murach Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK.
Podczas toruńskiej edycji wystąpiło 15 prelegentów m.in. z USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Węgier, Holandii, a mottem przewodnim organizowanej przez nas konferencji było zagadnienie „Rethinking Connections with Sport Fans and Spectators”, które miało podsumować wszystkie części EASM Festival. Cykl konferencji pod nazwą „EASM Festival” rozpoczął się w maju 2021, a gospodarzami byli także University of Innsbruck (Austria), University of Bayreuth (Germany), Drexel University (USA), Cardiff Metropolitan University (UK), Ohio University (USA).
Ze strony UMK za konferencję odpowiedzialni byli Patrycja Gulak-Lipka, Jakub Szczepkowski, Mateusz Tomanek, a także studenci anglojęzycznych studiów magisterskich management, specjalizacja Tourism and Sport Management.