Dr Andrzej Geise i mgr Mariusz Lewandowski zapraszają do wzięcia udziału w kolejnej edycji elitarnego programu szkoleniowo-mentoringowym z zakresu digital marketingu - DigitalLab.
Celem programu jest podniesienie kompetencji, umiejętności i poziomu wiedzy z zakresu szeroko pojętego digital marketingu, tj. wykorzystania innowacyjnych e-narzędzi, analizy i wizualizacji danych, procesów kreatywnych i psychologii. Jak podkreślają pomysłodawcy programu, obecnie w marketingu bardzo pożądane jest łączenie kompetencji miękkich z umiejętnością analizy i wizualizacji danych. Możemy zauważyć to chociażby przeglądając oferty pracy. Stąd pomysł na nasz program szkoleniowo-mentoringowy – mówią Andrzej Geise i Mariusz Lewandowski.
Program szkolenia został podzielony na 4 bloki tematyczne. Uczestnicy kolejno będą poznawać zagadnienia związane z data science w digital marketingu, analizą zachowań konsumenckich i projektowaniem digital marketingu oraz wizualizacją danych. Całość wzbogacona zostanie cyklem webinariów z zewnętrznymi ekspertkami i ekspertami.
W tym roku uczestniczki i uczestnicy programu pracować będą na przypadku start-upu naffy - platformie wspierającej niezależnych ekspertów w rozwijaniu ich biznesów. Jest to proste i intuicyjne rozwiązanie dla każdego, kto zamienia swoją wiedzę i umiejętności w produkt cyfrowy. Naffy ułatwia sprzedaż takich produktów jak konsultacje, ebooki czy subskrypcje. Liczba kroków, które musi wykonać klient, została zredukowana do niezbędnego minimum, co znacząco zwiększa szanse na finalizację transakcji. Sprzedaż prowadzić można w dowolnym kanale – tam, gdzie są klienci. Rozwiązanie działa w modelu prowizyjnym, więc użytkownik nie ponosi kosztów, dopóki nie zacznie zarabiać. Dzięki temu naffy doskonale sprawdza się jako aplikacja do testowania zainteresowania produktem.
Kolejną nowością w tej edycji jest wzbogacenie zajęć częścią teoretyczną, wyrównującą poziom wiedzy między uczestnikami - osoby studiujące komunikację i psychologię w biznesie oraz logistykę wezmą udział w dodatkowych spotkaniach poświęconych data science, zaś studentki i studenci z zarządzania, ekonomii oraz finansów i rachunkowości - z marketingu. Wydłużony został także czas trwania programu - zajęcia praktyczne rozłożone zostaną na cały semestr letni, zaś część teoretyczna odbędzie się w styczniu. Zakończenie programu przewidziano na pierwszą połowę czerwca 2023. Zajęcia odbywać się będą w wybrane czwartki, zwykle od godz. 15:00.
Cykl szkoleń jest certyfikowany i w pełni darmowy. Jego rynkowa wartość szacowana jest na około 7 tysięcy złotych. Partnerem cyklu są Firmy Jutra – program Google i PFR.
Rekrutacja zakończy się 11 grudnia 2022 roku o godzinie 23:59. Zgłoszenia przyjmowane są przez formularz znajdujący się na stronie programu. Liczba miejsc jest ograniczona.
W przypadku pytań, organizatorzy zachęcają do kontaktu mailowego: mlewandowski@umk.pl lub a.geise@umk.pl.