AACSB accredited AMBA accredited
Kontakt ul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 4600

Inauguracja roku akademickiego 2023/2024 - informacje organizacyjne

Zdjęcie ilustracyjne
Wydziałowa inauguracja roku akademickiego 2023/2024 odbędzie się 4 października o godz. 13:00 w Auli UMK fot. Andrzej Romański

Zapraszamy nowo przyjętych studentów na wydziałową inaugurację roku akademickiego 2022/2023, która odbędzie się w dniu 4 października 2023 r. o godz. 13:00 w Auli UMK, przy ul. Gagarina 11.

Podczas uroczystości nastąpi immatrykulacja studentów I roku studiów stacjonarnych. 

2 października z kolei w Auli budynku Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania (ul. Gagarina 13a) odbędą się spotkania informacyjne z Prodziekanem ds. Studenckich, przedstawicielami wydziałowego Samorządu Studenckiego, pracownikami Biura Karier oraz wydziałowego Biura Programów Międzynarodowych dla studentów I roku według harmonogramu:

  • godz. 9:30 - dla kierunków finanse i rachunkowość, ekonomia oraz gospodarka cyfrowa
  • godz. 12:00 - dla kierunków komunikacja i psychologia w biznesie, logistyka oraz zarządzanie

Tego samego dnia możliwy będzie odbiór dokumentów (w tym legitymacji studenckiej) - ze względu na dużą liczbę przyjętych studentów, prosimy o przestrzeganie podanych poniżej godzin ich wydawania:

Finanse i rachunkowość:

  • pokój 44A, mgr Agnieszka Lesińska - osoby, których nazwiska zaczynają się od liter A-L (godz. 11:30 - 15:00)
  • pokój 44A, Hanna Olkiewicz - osoby, których nazwiska zaczynają się od liter M-Ż (godz. 11:30 - 15:00)

Gospodarka cyfrowa:

  • pokój 44A, mgr Agnieszka Lesińska - osoby, których nazwiska zaczynają się od liter A-L (godz. 11:30 - 15:00)
  • pokój 44A, Hanna Olkiewicz - osoby, których nazwiska zaczynają się od liter M-Ż (od godz. 11:30 do godz. 15:00)

Komunikacja i psychologia w biznesie:

  • pokój 19 - mgr Milena Miszewska (godz. 9:00 - 11:30)

Logistyka:

  • pokój 45A - mgr Beata Kozłowska (godz. 9:00 – 11:30)

Ekonomia:

  • pokój 42 - mgr Renata Talacha (godz. 11:30 – 15:00)

Zarządzanie:

  • pokój 41 - mgr Nina Żwak (godz. 9:30 – 11:30)

Prosimy o niezwłoczne założenie obowiązkowego konta na serwerze UMK poprzez formularz dostępny na stronie Uniwersyteckiego Centrum Informatycznego (UCI). Numer albumu można znaleźć w systemie IRK w zakładce wykształcenie. 

Do udziału w spotkaniach (oraz do odbioru dokumentów w wyznaczonych terminach) zapraszamy także studentów II stopnia, którzy dopiero rozpoczynają naukę na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Informacje dla studentów studiów niestacjonarnych zostaną udostępnione w późniejszym terminie. Inauguracja roku dla studiów niestacjonarnych planowana jest na 14 października br.

Uwaga! Informacja może być na bieżąco aktualizowana, prosimy o jej cykliczne sprawdzanie.

 

pozostałe wiadomości