AACSB accredited AMBA accredited
Kontakt ul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 4600

Nasz pracownik ponownie jedną ze 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce

Zdjęcie portretowe młodego mężczyzny ze skrzyżowanymi rękoma.
To kolejny rok z rzędu, kiedy dr hab. Krzysztof Celuch, prof. UMK znalazł się na liście 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce fot. Nadesłane

Dr hab. Krzysztof Celuch, prof. UMK z Katedry Zachowań Organizacyjnych i Marketingu znalazł się w gronie 100 najbardziej wpływowych osób polskiej turystyki 2024 roku, według rankingu przygotowanego przez portal WaszaTurystyka.pl. Celem rankingu jest wskazanie tych, którzy wywierają największy wpływ na polski rynek turystyczny i rozwój polskiej turystyki.

Ósma  edycja listy 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce to kolejny rok powrotu do normalności, ale także rekordowy rok pod względem osiągniętych wyników. Osoby z tegorocznej listy wpłynęły nie tylko na aspekty ekonomiczne turystyki, lecz także na sprawy społeczne, kulturowe i ekologiczne. Ich zaangażowanie, praca i wizja przyczyniają̨ się do trwałego rozwoju, podnosząc standardy, inicjując zmiany w tej branży.

Jak co roku Kapituła brała pod uwagę wpływ na proces kształtowania procesów i struktur polskiej turystyki, stopień przyczyniania się do osiągnięcia sukcesu (lub porażki) przez polską turystykę lub poszczególne jej segmenty, zasoby finansowe (własne lub organizacji czy firmy przez daną osobę zarządzanej), wpływ na zatrudniane osoby, wiarygodność, medialność, popularność (w pozytywnym lub negatywnym znaczeniu), wizerunek, publiczną i środowiskową aktywność.

Dr hab. Krzysztof Celuch, prof. UMK jest mówcą, trenerem, konsultantem biznesowym, wykładowcą akademickim i przedsiębiorcą. Pełni funkcję Dyrektora Centrum Projektowania Doświadczeń w Branży Spotkań i Turystyce, działającego przy Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu. Specjalizuje się w przemyśle spotkań, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami (event management). Badania naukowe, szkolenia i wystąpienia opiera na wiedzy z zakresu, ekonomii, psychologii biznesu, socjologii, marketingu i kulturoznawstwa.

pozostałe wiadomości