Pracownicy
dr Joanna Petrykowska
Lista publikacji wygenerowana na podstawie informacji z Biblioteki Uniwersyteckiej UMK w oparciu o bazę danych Expertus1/65
Autorzy: Glińska-Neweś Aldona, Brzustewicz Paweł, Escher Iwona, Fomina Yulia, Józefowicz Barbara, Katunina Irina, Petrykowska Joanna, Szostek Dawid.
Tytuł oryginału: Company involvement in sustainable development : proposition of a theoretical framework.
Tytuł całości: Contemporary challenges in cooperation and coopetition in the age of Industry 4.0, 10th Conference on Management of Organizations' Development (MOD) / eds. Agnieszka Zakrzewska-Bielawska, Iwona Staniec.
Adres wydawniczy: Cham, Springer International Publishing : 2020
Opis fizyczny: S. 439-451
Seria: (Springer Proceedings in Business and Economics)
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 20.000
2/65
Autorzy: Glińska-Neweś Aldona, Escher Iwona, Brzustewicz Paweł, Szostek Dawid, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Relationship-focused or deal-focused? Building interpersonal bonds within B2B relationships.
Czasopismo: Baltic Journal of Management
Rocznik: 2018
Szczegóły: Vol. 13 no. 4
Opis fizyczny: S. 508-527, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.1108/BJM
Impact Factor: 1.469
Punktacja MNiSW: 15.000
3/65
Autorzy: Glińska-Neweś Aldona, Petrykowska Joanna, Escher Iwona, Brzustewicz Paweł.
Tytuł oryginału: Kulturowe uwarunkowania budowania relacji B2B.
Czasopismo: Marketing i Rynek
Rocznik: 2017
Szczegóły: R. 24 nr 9
Opis fizyczny: S. 116-121, streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 9.000
4/65
Autorzy: Brzustewicz Paweł, Escher Iwona, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: ICT jako narzędzie budowania i utrzymywania relacji biznesowych w przedsiębiorstwach funkcjonujących na terenie Polski.
Czasopismo: Organizacja i Kierowanie
Rocznik: 2017
Szczegóły: nr 1 (175)
Opis fizyczny: S. 167-182, streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 14.000
5/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Komunikacja marketingowa w social media jako przejaw digitalizacji.
Czasopismo: Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy
Rocznik: 2016
Szczegóły: Nr 45
Opis fizyczny: S. 255-263, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.15584/nsawg
Punktacja MNiSW: 10.000
6/65
Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Żywność ekologiczna w opinii młodych polskich konsumentów : wyniki badania.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej
Rocznik: 2016
Szczegóły: Nr 113
Opis fizyczny: S. 33-44, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 13.000
7/65
Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Young Polish consumers on the organic food market.
Czasopismo: Economic and Environmental Studies
Rocznik: 2015
Szczegóły: Vol. 15 no. 2
Opis fizyczny: S. 167-187, tab., wykr.; streszcz. pol.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 13.000
8/65
Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Proekologiczne zachowania młodych polskich konsumentów.
Czasopismo: Handel Wewnętrzny
Rocznik: 2015
Szczegóły: R. 61 nr 2
Opis fizyczny: S. 128-141, tab., streszcz. ang., ros.
Punktacja MNiSW: 12.000
9/65
Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Aktywność polskich internautów w mediach społecznościowych.
Tytuł równoległy: Polish Internet users' activity on the social networking sites.
Czasopismo: Marketing i Rynek
Rocznik: 2015
Szczegóły: R. 22 nr 8
Opis fizyczny: S. 159-167, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Artykuł na płycie CD będącej integralną częścią czasopisma.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 9.000
10/65
Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna, Szostek Dawid.
Tytuł oryginału: Marketing i Rynek. R. 21 z. 8. / red. nauk. Iwona Escher, Joanna Petrykowska, Dawid Szostek.
Adres wydawniczy: Warszawa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne : 2014
Opis fizyczny: 545 s. + CD 1312 s., tab.
11/65
Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Sprawozdanie z XXV Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji pt. Marketing, handel, konsumpcja : doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości, (Toruń, 14-16 września 2014 roku).
Czasopismo: Handel Wewnętrzny
Rocznik: 2014
Szczegóły: R. 60 nr 5
Opis fizyczny: S. 346-352
Uwagi: Bibliogr.
12/65
Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna, Szostek Dawid.
Tytuł oryginału: Marketing, handel, konsumpcja : doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości.
Czasopismo: Marketing i Rynek
Rocznik: 2014
Szczegóły: R. 21 nr 11
Opis fizyczny: S. 38-40
13/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Marketing społeczny a marketing społecznie zaangażowany.
Czasopismo: Marketing i Rynek
Rocznik: 2014
Szczegóły: R. 21 nr 8
Opis fizyczny: S. 151-156, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Artykuł na płycie CD będącej integralną częścią czasopisma
Punktacja MNiSW: 6.000
14/65
Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna, Szostek Dawid.
Tytuł oryginału: Doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości : refleksje po XXV Zjeździe Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji - Toruń 2014.
Czasopismo: Pieniądze i Więź
Rocznik: 2014
Szczegóły: R. 17 nr 4
Opis fizyczny: S. 165-168
15/65
Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Zachowania młodych polskich konsumentów na rynku żywności ekologicznej.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
Rocznik: 2014
Szczegóły: Nr 36
Opis fizyczny: S. 23-37, tab., wykr.
Uwagi: Tytuł tomu: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 6.000
16/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Sposoby wywierania wpływu adresatów reklamy społecznej.
Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Rocznik: 2013
Szczegóły: Z. 40
Opis fizyczny: S. 39-46, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.12775/AUNC_ZARZ
Punktacja MNiSW: 3.000
17/65
Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Budowanie relacji z klientami na polskim rynku B2B.
Czasopismo: Pieniądze i Więź
Rocznik: 2013
Szczegóły: R. 16 nr 4
Opis fizyczny: S. 50-62, tab., wykr.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 5.000
18/65
Autorzy: Grego-Planer Dorota, Liczmańska Katarzyna, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Korzyści wynikające z budowania trwałych relacji z klientami w firmach usługowych.
Tytuł równoległy: benefits resulting from developing lasting relationships with customers in companies rendering services.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
Rocznik: 2013
Szczegóły: nr 10 (59)
Opis fizyczny: S. 256-266, wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 8.000
19/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Kształtowanie relacji z klientami jako podstawa budowania lojalności.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie
Rocznik: 2013
Szczegóły: Nr 2
Opis fizyczny: S. 6-16, tab., wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Tytuł tomu: Kształtowanie lojalności konsumenckiej : praca zbiorowa / pod red. Agnieszki Wiśniewskiej.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
20/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Działania z zakresu budowania długotrwałych relacji z klientami podejmowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne prowadzące działalność na terenie Polski.
Tytuł całości: Marketing - aktualne problemy i kierunki ewolucji / pod red. Marcina Gębarowskiego, Lucyny Witek, Beaty Zatwarnickiej-Madury.
Adres wydawniczy: Rzeszów, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej : 2012
Opis fizyczny: S. 209-217, tab., wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
21/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Obsługa klienta a budowanie relacji z klientami.
Czasopismo: Handel Wewnętrzny
Rocznik: 2012
Szczegóły: R. 58 wrzesień-październik t. 3
Opis fizyczny: S. 62-69, tab., wykr.; streszcz. ang., ros.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 6.000
22/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Wybrane aspekty komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwach usługowych funkcjonujących na terenie Polski.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Rocznik: 2012
Szczegóły: Nr 229
Opis fizyczny: S. 337-348, tab., wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Tytuł tomu: Zarządzanie organizacjami usługowymi / redakcja naukowa Kazimierz Rogoziński, Aleksander Panasiuk.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 6.000
23/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Działania promocyjne realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne : wyniki badania.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
Rocznik: 2012
Szczegóły: Nr 26
Opis fizyczny: S. 71-82, wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Tytuł tomu: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa podmiotów rynkowych / [red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Punktacja MNiSW: 5.000
24/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Dystrybucja jako element marketingu.
Tytuł całości: Marketing, podręcznik akademicki / red. nauk. Krzysztof Andruszkiewicz.
Adres wydawniczy: Toruń, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora" : 2011
Opis fizyczny: S. 279-305, tab.
Uwagi: Bibliogr.
25/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Obsługa klienta w ujęciu marketingowym i logistycznym.
Tytuł całości: Marketing, podręcznik akademicki / red. nauk. Krzysztof Andruszkiewicz.
Adres wydawniczy: Toruń, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora" : 2011
Opis fizyczny: S. 353-376, rys., tab.
Uwagi: Bibliogr.
26/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Wybrane aspekty nowoczesnych form promocji.
Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Rocznik: 2011
Szczegóły: Z. 38
Opis fizyczny: S. 117-126, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
27/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Budowanie trwałych relacji z klientami w przedsiębiorstwach funkcjonujących na terenie Polski.
Czasopismo: Handel Wewnętrzny
Rocznik: 2011
Szczegóły: R. 57 wrzesień-październik Cz. 2 t. 1
Opis fizyczny: S. 43-50, tab., wykr.; streszcz. ang.
Punktacja MNiSW: 6.000
28/65
Autorzy: Łapińska Justyna, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Import i dystrybucja maszyn budowlanych w Polsce : (na przykładzie przedsiębiorstwa Interhandler Sp. z o.o.).
Czasopismo: Handel Wewnętrzny
Rocznik: 2011
Szczegóły: R. 57 wrzesień-październik Cz. 2 t. 2
Opis fizyczny: S. 145-152, tab., wykr.; streszcz. ang.
Punktacja MNiSW: 6.000
29/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Strategia promocji przedsiębiorstw handlowych w Polsce.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Rocznik: 2011
Szczegóły: Nr 181
Opis fizyczny: S. 151-159, tab., wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Tytuł tomu: Orientacja rynkowa we współczesnym handlu detalicznym / red. nauk. Barbara Borusiak.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 6.000
30/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Wybrane działania marketingowe realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne w Polsce.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług
Rocznik: 2011
Szczegóły: Nr 74
Opis fizyczny: S. 185-193, wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Tyt. tomu: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : marketing w działalności podmiotów rynkowych / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 6.000
31/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Zastosowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach usługowych funkcjonujących na terenie Polski.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
Rocznik: 2011
Szczegóły: Nr 22
Opis fizyczny: S. 287-295, tab., wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Tyt. tomu: Konsument na rynku usług.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 5.000
32/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Wybrane działania marketingowe wyłącznego dystrybutora globalnej marki JCB na rynku polskim.
Tytuł całości: Marketing międzynarodowy, uwarunkowania i kierunki rozwoju / red. nauk. Jan W. Wiktor, Agnieszka Żbikowska
Adres wydawniczy: Warszawa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne : 2010
Opis fizyczny: S. 582-588, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
33/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Zastosowanie technologii CRM w marketingu partnerskim.
Tytuł całości: Marketing w realiach współczesnego rynku, implikacje otoczenia rynkowego / red. nauk. Szczepan Figiel
Adres wydawniczy: Warszawa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne : 2010
Opis fizyczny: S. 324-329, streszcz. ang.
34/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Zastosowanie CRM w umacnianiu konkurencyjności przedsiębiorstw.
Czasopismo: Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego
Rocznik: 2010
Szczegóły: nr 4 cz. 1
Opis fizyczny: S. 39-47, streszcz. ang.
Uwagi: Tyt. tomu: Stymulowanie wzrostu konkurencyjności gospodarki w okresie wychodzenia z kryzysu
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 6.000
35/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: CRM w komunikacji rynkowej.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Rocznik: 2010
Szczegóły: Nr 136
Opis fizyczny: S. 491-499, streszcz. ang.
Uwagi: Tyt. tomu: Komunikacja rynkowa : skuteczne narzędzia i obszary zastosowania / red. nauk. Bogna Pilarczyk, Zygmunt Waśkowski
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 9.000
36/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania nabywców : wyniki badań.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług
Rocznik: 2010
Szczegóły: Nr 55
Opis fizyczny: S. 455-461, wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Tyt. tomu: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz.
Punktacja MNiSW: 9.000
37/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Czynniki determinujące wybór oferty biura podróży : wyniki badania.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
Rocznik: 2010
Szczegóły: Nr 16
Opis fizyczny: S. 195-202, tab., wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Tyt. tomu: Tendencje zachowań konsumenckich na regionalnym rynku
Punktacja MNiSW: 6.000
38/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw.
Tytuł całości: Czynniki wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów, praca zbiorowa / pod red. Mirosława Haffera i Włodzimierza Karaszewskiego.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2009
Opis fizyczny: S. 85-95
Uwagi: Bibliogr.
39/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Marketingowo-logistyczna obsługa klienta jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa.
Tytuł całości: Czynniki wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów, praca zbiorowa / pod red. Mirosława Haffera i Włodzimierza Karaszewskiego.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2009
Opis fizyczny: S. 607-615, tab.
Uwagi: Bibliogr.
40/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Znaczenie instrumentów konkurowania w umacnianiu konkurencyjności przedsiębiorstw.
Tytuł całości: Konkurencyjność przedsiębiorstw - ujęcie mezoekonomiczne / pod red. nauk. Małgorzaty Juchniewicz.
Adres wydawniczy: Olsztyn, [s.n.] : 2009
Opis fizyczny: S. 39-44, tab.
Uwagi: Bibliogr.
41/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Obsługa klienta jako wspólny obszar marketingu i logistyki.
Tytuł całości: Marketing i logistyka w teorii i praktyce / red. nauk. Wiesław Kowalczewski, Tadeusz Wojciechowski.
Adres wydawniczy: Warszawa, Wydawnictwo Szkoły Wyższej im. Bogdana Jańskiego : 2009
Opis fizyczny: S. 137-144, rys.
Uwagi: Bibliogr.
42/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Funkcje logistyki w procesie obsługi klienta.
Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Ekonomia
Rocznik: 2009
Szczegóły: Z. 40
Opis fizyczny: S. 19-28, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.12775/AUNC_ECON
Punktacja MNiSW: 4.000
43/65
Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Wybrane metody oceny skuteczności reklamy w fazie posttestingu.
Czasopismo: Handel Wewnętrzny
Rocznik: 2009
Szczegóły: R. 55 nr 6
Opis fizyczny: S. 324-330, tab.; streszcz. ang.
Punktacja MNiSW: 6.000
44/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: The measures of the customer's service level.
Tytuł równoległy: Pokazateli za nivo na obslužvane na klientite.
Czasopismo: Management and Education : academic journal (Burgas)
Rocznik: 2009
Szczegóły: Vol. 5 no. 1
Opis fizyczny: S. 136-139, tab.
Punktacja MNiSW: 2.000
45/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Marketing partnerski a CRM.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług
Rocznik: 2009
Szczegóły: Nr 41
Opis fizyczny: S. 497-501, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Tytuł tomu: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : partnerstwo w marketingu / red. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.
Punktacja MNiSW: 6.000
46/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: The influence of customer service on creating relations with clients.
Tytuł całości: Problems of marketing management in globalization, proceedings of the papers from the 6th International Scientific Symposium, 17-19.9.2008 / red. Jaroslav Ďaďo, Janka Petrovičová.
Adres wydawniczy: Banská Bystrica, Faculty of Economics Matej Bel University : 2008
Opis fizyczny: S. 190-194, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
47/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Obsługa klienta jako czynnik zwiększający konkurencyjność przedsiębiorstw.
Tytuł całości: Współczesny marketing. [2:] Strategie / red. nauk. Genowefa Sobczyk.
Adres wydawniczy: Warszawa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne : 2008
Opis fizyczny: S. 289-294, streszcz. ang.
48/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Mierniki wykorzystane w badaniu poziomu obsługi klienta.
Tytuł całości: Zastosowania badań marketingowych w procesie tworzenia nowych produktów, cena - opakowanie - znak towarowy / Red. nauk. Stanisław Kaczmarczyk, Maciej Schulz.
Adres wydawniczy: Toruń, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora" : 2008
Opis fizyczny: S. 241-248, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
49/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Obsługa klienta jako czynnik kształtujacy lojalność nabywców.
Tytuł całości: Marketingowe mechanizmy kształtowania lojalności / pod red. Sylwestra Makarskiego.
Adres wydawniczy: Rzeszów, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego : 2007
Opis fizyczny: S. 189-195, streszcz. ang.
Punktacja MNiSW: 6.000
50/65
Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Wdrażanie koncepcji marketingowej w instytucjach kultury.
Tytuł całości: Zarządzanie organizacjami publicznymi / pod red. Krzysztofa Krukowskiego.
Adres wydawniczy: Olsztyn, Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego : 2006
Opis fizyczny: S. 185-191, tab.; streszcz. ang., pol.
Punktacja MNiSW: 6.000
51/65
Autorzy: Petrykowska Joanna, Escher Iwona.
Tytuł oryginału: Wpływ obsługi klienta na kształtowanie perzewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw.
Tytuł całości: Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach konkurencji, determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw. Cz. 2 / pod red. Małgorzaty Juchniewicz.
Adres wydawniczy: Olsztyn, Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego : 2006
Opis fizyczny: S. 522-526, tab.
Punktacja MNiSW: 6.000
52/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Rola obsługi klienta w budowaniu więzi z klientami.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług
Rocznik: 2006
Szczegóły: Nr 5
Opis fizyczny: S. 199-202, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Tytuł tomu : Marketing przyszłości : trendy - strategie - instrumenty : interakcje w kształtowaniu partnerstwa organizacji z otoczeniem / [red. nauk. G. Rosa, A. Smalec].
Punktacja MNiSW: 3.000
53/65
Autorzy: Petrykowska Joanna, Escher Iwona.
Tytuł oryginału: Jakość obsługi klienta w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw.
Tytuł całości: Rynkowe mechanizmy kształtowania jakości / pod red. Sylwestra Makarskiego.
Adres wydawniczy: Rzeszów, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego : 2005
Opis fizyczny: S. 338-342, tab.; streszcz. ang.
Punktacja MNiSW: 6.000
54/65
Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Partnership among Polish companies in the supply chain as a manifestation of implementing relationship marketing.
Czasopismo: Transformations in Business & Economics
Rocznik: 2004
Szczegóły: Vol. 3 no. 1
Opis fizyczny: S. 122-137, tab., wykr.; streszcz. lit.
Uwagi: Bibliogr.
55/65
Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Marka i jej znaczenie w działalności polskich przedsiębiorstw.
Tytuł całości: Funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, praca zbiorowa / pod red. Zbigniewa Warzochy.
Adres wydawniczy: Olsztyn, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski : 2003
Opis fizyczny: S. 187-193, tab.
Punktacja MNiSW: 3.000
56/65
Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: The influence of relationship marketing on development of partnership between companies in supply chain.
Tytuł całości: Nové trendy rozvoje průmyslu, mezinárodní konference, Brno, Česká republika, prosinec 4-5, 2002 : sborník příspěvků = New trends of the development of industry : international conference, Brno, Czech Republic, December 4-5, 2002 : conference proceedings / ed.: Petr Něměček.
Adres wydawniczy: Brno, Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská : 2003
Opis fizyczny: S. 12
Uwagi: Tekst referatu na załączonym CD - S. 163-170, tab., wykr. Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 7.000
57/65
Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Wpływ marketingu relacyjnego na rozwój współpracy pomiędzy firmami w łańcuchu dostaw.
Tytuł całości: Przedsiębiorstwo w przeddzień integracji europejskiej / pod red. Eugeniusza Niedzielskiego.
Adres wydawniczy: Olsztyn, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski : 2003
Opis fizyczny: S. 97-102
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 3.000
58/65
Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Metodyka badań.
Tytuł całości: Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach, stan, zastosowanie, tendencje i kierunki zmian. T. 1, Raport z badania / [red. nauk. Stanisław Kaczmarczyk].
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2002
Opis fizyczny: S. 9-22, tab., wykr.
Punktacja MNiSW: 3.000
59/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Strategie konkurencji w sektorze mleczarskim.
Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Ekonomia
Rocznik: 2001
Szczegóły: Z. 31
Opis fizyczny: S. 181-188
Punktacja MNiSW: 3.000
60/65
Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Internet w dzialalności marketingowej firmy.
Czasopismo: Rynki Alkoholowe
Rocznik: 2001
Szczegóły: nr 8 (77)
Opis fizyczny: S. 76-77
61/65
Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Komplementarność ilościowych i jakościowych badań marketingowych.
Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Ekonomia
Rocznik: 2000
Szczegóły: Z. 30
Opis fizyczny: S. 123-134
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 3.000
62/65
Autorzy: Andruszkiewicz Krzysztof, Escher Iwona, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Zastosowanie Internetu w działalności marketingowej firmy.
Czasopismo: Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Rocznik: 2000
Szczegóły: Nr 852
Opis fizyczny: S. 193-200, streszcz. ang.
Uwagi: Tytuł tomu: Marketing przełom wieków : paradygmaty, zastosowania. T. 2, Materiały kongresowe, Jelenia Góra, 24-27 września 2000 r. / red. nauk. Krystyna Mazurek Łopacińska, Aniela Styś.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 6.000
63/65
Autorzy: Petrykowska Joanna, Escher Iwona.
Tytuł oryginału: Działania marketingowe przedsiębiorstw mleczarskich w Polsce a ich konkurencyjność.
Tytuł całości: Uwarunkowania konkurencyjności restrukturyzowanych przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej, Poznań, 13-14 października 1999 r. Cz. 2 / red. nauk. Czesław Glinkowski.
Adres wydawniczy: Poznań, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej : 1999
Opis fizyczny: S. 211-220, streszcz. ang.
Punktacja MNiSW: 3.000
64/65
Autorzy: Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Atuty i słabości spółdzielni mleczarskich w warunkach stwarzanych przez otoczenie w okresie integracji Polski z Unią Europejską.
Tytuł całości: Uwarunkowania rozwoju mleczarstwa polskiego w procesie integrowania Polski z Unią Europejską T. 1 / red. Eulalia Skawińska.
Adres wydawniczy: Toruń, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora" : 1998
Opis fizyczny: S. 255-264
Uwagi: a
Punktacja MNiSW: 3.000
65/65
Autorzy: Skawińska Eulalia, Rosik Marian, Rocka Alina, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Uwarunkowania rozwoju cukrownictwa w Polsce.
Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Ekonomia
Rocznik: 1996
Szczegóły: Z. 27
Opis fizyczny: S. 113-130
Punktacja MNiSW: 3.000