AACSB accredited AMBA accredited
Kontakt ul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 4600
zdjęcie nagłówkowe

Pracownicy

dr Joanna Petrykowska

Lista publikacji wygenerowana na podstawie informacji z Biblioteki Uniwersyteckiej UMK w oparciu o bazę danych Expertus

1/65


Autorzy: Glińska-Neweś Aldona, Brzustewicz Paweł, Escher Iwona, Fomina Yulia, Józefowicz Barbara, Katunina Irina, Petrykowska Joanna, Szostek Dawid.

Tytuł oryginału: Company involvement in sustainable development : proposition of a theoretical framework.

Tytuł całości: Contemporary challenges in cooperation and coopetition in the age of Industry 4.0, 10th Conference on Management of Organizations' Development (MOD) / eds. Agnieszka Zakrzewska-Bielawska, Iwona Staniec.

Adres wydawniczy: Cham, Springer International Publishing : 2020

Opis fizyczny: S. 439-451

Seria: (Springer Proceedings in Business and Economics)

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 20.000


2/65


Autorzy: Glińska-Neweś Aldona, Escher Iwona, Brzustewicz Paweł, Szostek Dawid, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Relationship-focused or deal-focused? Building interpersonal bonds within B2B relationships.

Czasopismo: Baltic Journal of Management

Rocznik: 2018

Szczegóły: Vol. 13 no. 4

Opis fizyczny: S. 508-527, tab.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Uwagi: 10.1108/BJM

Impact Factor: 1.469

Punktacja MNiSW: 15.000


3/65


Autorzy: Glińska-Neweś Aldona, Petrykowska Joanna, Escher Iwona, Brzustewicz Paweł.

Tytuł oryginału: Kulturowe uwarunkowania budowania relacji B2B.

Czasopismo: Marketing i Rynek

Rocznik: 2017

Szczegóły: R. 24 nr 9

Opis fizyczny: S. 116-121, streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 9.000


4/65


Autorzy: Brzustewicz Paweł, Escher Iwona, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: ICT jako narzędzie budowania i utrzymywania relacji biznesowych w przedsiębiorstwach funkcjonujących na terenie Polski.

Czasopismo: Organizacja i Kierowanie

Rocznik: 2017

Szczegóły: nr 1 (175)

Opis fizyczny: S. 167-182, streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 14.000


5/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Komunikacja marketingowa w social media jako przejaw digitalizacji.

Czasopismo: Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy

Rocznik: 2016

Szczegóły: Nr 45

Opis fizyczny: S. 255-263, tab.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Uwagi: 10.15584/nsawg

Punktacja MNiSW: 10.000


6/65


Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Żywność ekologiczna w opinii młodych polskich konsumentów : wyniki badania.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej

Rocznik: 2016

Szczegóły: Nr 113

Opis fizyczny: S. 33-44, tab.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 13.000


7/65


Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Young Polish consumers on the organic food market.

Czasopismo: Economic and Environmental Studies

Rocznik: 2015

Szczegóły: Vol. 15 no. 2

Opis fizyczny: S. 167-187, tab., wykr.; streszcz. pol.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 13.000


8/65


Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Proekologiczne zachowania młodych polskich konsumentów.

Czasopismo: Handel Wewnętrzny

Rocznik: 2015

Szczegóły: R. 61 nr 2

Opis fizyczny: S. 128-141, tab., streszcz. ang., ros.

Punktacja MNiSW: 12.000


9/65


Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Aktywność polskich internautów w mediach społecznościowych.

Tytuł równoległy: Polish Internet users' activity on the social networking sites.

Czasopismo: Marketing i Rynek

Rocznik: 2015

Szczegóły: R. 22 nr 8

Opis fizyczny: S. 159-167, tab.; streszcz. ang.

Uwagi: Artykuł na płycie CD będącej integralną częścią czasopisma.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 9.000


10/65


Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna, Szostek Dawid.

Tytuł oryginału: Marketing i Rynek. R. 21 z. 8. / red. nauk. Iwona Escher, Joanna Petrykowska, Dawid Szostek.

Adres wydawniczy: Warszawa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne : 2014

Opis fizyczny: 545 s. + CD 1312 s., tab.


11/65


Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Sprawozdanie z XXV Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji pt. Marketing, handel, konsumpcja : doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości, (Toruń, 14-16 września 2014 roku).

Czasopismo: Handel Wewnętrzny

Rocznik: 2014

Szczegóły: R. 60 nr 5

Opis fizyczny: S. 346-352

Uwagi: Bibliogr.


12/65


Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna, Szostek Dawid.

Tytuł oryginału: Marketing, handel, konsumpcja : doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości.

Czasopismo: Marketing i Rynek

Rocznik: 2014

Szczegóły: R. 21 nr 11

Opis fizyczny: S. 38-40


13/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Marketing społeczny a marketing społecznie zaangażowany.

Czasopismo: Marketing i Rynek

Rocznik: 2014

Szczegóły: R. 21 nr 8

Opis fizyczny: S. 151-156, tab.; streszcz. ang.

Uwagi: Artykuł na płycie CD będącej integralną częścią czasopisma

Punktacja MNiSW: 6.000


14/65


Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna, Szostek Dawid.

Tytuł oryginału: Doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości : refleksje po XXV Zjeździe Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji - Toruń 2014.

Czasopismo: Pieniądze i Więź

Rocznik: 2014

Szczegóły: R. 17 nr 4

Opis fizyczny: S. 165-168


15/65


Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Zachowania młodych polskich konsumentów na rynku żywności ekologicznej.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

Rocznik: 2014

Szczegóły: Nr 36

Opis fizyczny: S. 23-37, tab., wykr.

Uwagi: Tytuł tomu: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 6.000


16/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Sposoby wywierania wpływu adresatów reklamy społecznej.

Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Rocznik: 2013

Szczegóły: Z. 40

Opis fizyczny: S. 39-46, tab.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Uwagi: 10.12775/AUNC_ZARZ

Punktacja MNiSW: 3.000


17/65


Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Budowanie relacji z klientami na polskim rynku B2B.

Czasopismo: Pieniądze i Więź

Rocznik: 2013

Szczegóły: R. 16 nr 4

Opis fizyczny: S. 50-62, tab., wykr.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 5.000


18/65


Autorzy: Grego-Planer Dorota, Liczmańska Katarzyna, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Korzyści wynikające z budowania trwałych relacji z klientami w firmach usługowych.

Tytuł równoległy: benefits resulting from developing lasting relationships with customers in companies rendering services.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing

Rocznik: 2013

Szczegóły: nr 10 (59)

Opis fizyczny: S. 256-266, wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 8.000


19/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Kształtowanie relacji z klientami jako podstawa budowania lojalności.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie

Rocznik: 2013

Szczegóły: Nr 2

Opis fizyczny: S. 6-16, tab., wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Tytuł tomu: Kształtowanie lojalności konsumenckiej : praca zbiorowa / pod red. Agnieszki Wiśniewskiej.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 4.000


20/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Działania z zakresu budowania długotrwałych relacji z klientami podejmowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne prowadzące działalność na terenie Polski.

Tytuł całości: Marketing - aktualne problemy i kierunki ewolucji / pod red. Marcina Gębarowskiego, Lucyny Witek, Beaty Zatwarnickiej-Madury.

Adres wydawniczy: Rzeszów, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej : 2012

Opis fizyczny: S. 209-217, tab., wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 4.000


21/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Obsługa klienta a budowanie relacji z klientami.

Czasopismo: Handel Wewnętrzny

Rocznik: 2012

Szczegóły: R. 58 wrzesień-październik t. 3

Opis fizyczny: S. 62-69, tab., wykr.; streszcz. ang., ros.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 6.000


22/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Wybrane aspekty komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwach usługowych funkcjonujących na terenie Polski.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Rocznik: 2012

Szczegóły: Nr 229

Opis fizyczny: S. 337-348, tab., wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Tytuł tomu: Zarządzanie organizacjami usługowymi / redakcja naukowa Kazimierz Rogoziński, Aleksander Panasiuk.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 6.000


23/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Działania promocyjne realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne : wyniki badania.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

Rocznik: 2012

Szczegóły: Nr 26

Opis fizyczny: S. 71-82, wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Tytuł tomu: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa podmiotów rynkowych / [red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].

Punktacja MNiSW: 5.000


24/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Dystrybucja jako element marketingu.

Tytuł całości: Marketing, podręcznik akademicki / red. nauk. Krzysztof Andruszkiewicz.

Adres wydawniczy: Toruń, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora" : 2011

Opis fizyczny: S. 279-305, tab.

Uwagi: Bibliogr.


25/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Obsługa klienta w ujęciu marketingowym i logistycznym.

Tytuł całości: Marketing, podręcznik akademicki / red. nauk. Krzysztof Andruszkiewicz.

Adres wydawniczy: Toruń, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora" : 2011

Opis fizyczny: S. 353-376, rys., tab.

Uwagi: Bibliogr.


26/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Wybrane aspekty nowoczesnych form promocji.

Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Rocznik: 2011

Szczegóły: Z. 38

Opis fizyczny: S. 117-126, tab.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.


27/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Budowanie trwałych relacji z klientami w przedsiębiorstwach funkcjonujących na terenie Polski.

Czasopismo: Handel Wewnętrzny

Rocznik: 2011

Szczegóły: R. 57 wrzesień-październik Cz. 2 t. 1

Opis fizyczny: S. 43-50, tab., wykr.; streszcz. ang.

Punktacja MNiSW: 6.000


28/65


Autorzy: Łapińska Justyna, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Import i dystrybucja maszyn budowlanych w Polsce : (na przykładzie przedsiębiorstwa Interhandler Sp. z o.o.).

Czasopismo: Handel Wewnętrzny

Rocznik: 2011

Szczegóły: R. 57 wrzesień-październik Cz. 2 t. 2

Opis fizyczny: S. 145-152, tab., wykr.; streszcz. ang.

Punktacja MNiSW: 6.000


29/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Strategia promocji przedsiębiorstw handlowych w Polsce.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Rocznik: 2011

Szczegóły: Nr 181

Opis fizyczny: S. 151-159, tab., wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Tytuł tomu: Orientacja rynkowa we współczesnym handlu detalicznym / red. nauk. Barbara Borusiak.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 6.000


30/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Wybrane działania marketingowe realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne w Polsce.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług

Rocznik: 2011

Szczegóły: Nr 74

Opis fizyczny: S. 185-193, wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Tyt. tomu: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : marketing w działalności podmiotów rynkowych / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 6.000


31/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Zastosowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach usługowych funkcjonujących na terenie Polski.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

Rocznik: 2011

Szczegóły: Nr 22

Opis fizyczny: S. 287-295, tab., wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Tyt. tomu: Konsument na rynku usług.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 5.000


32/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Wybrane działania marketingowe wyłącznego dystrybutora globalnej marki JCB na rynku polskim.

Tytuł całości: Marketing międzynarodowy, uwarunkowania i kierunki rozwoju / red. nauk. Jan W. Wiktor, Agnieszka Żbikowska

Adres wydawniczy: Warszawa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne : 2010

Opis fizyczny: S. 582-588, tab.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.


33/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Zastosowanie technologii CRM w marketingu partnerskim.

Tytuł całości: Marketing w realiach współczesnego rynku, implikacje otoczenia rynkowego / red. nauk. Szczepan Figiel

Adres wydawniczy: Warszawa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne : 2010

Opis fizyczny: S. 324-329, streszcz. ang.


34/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Zastosowanie CRM w umacnianiu konkurencyjności przedsiębiorstw.

Czasopismo: Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego

Rocznik: 2010

Szczegóły: nr 4 cz. 1

Opis fizyczny: S. 39-47, streszcz. ang.

Uwagi: Tyt. tomu: Stymulowanie wzrostu konkurencyjności gospodarki w okresie wychodzenia z kryzysu

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 6.000


35/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: CRM w komunikacji rynkowej.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Rocznik: 2010

Szczegóły: Nr 136

Opis fizyczny: S. 491-499, streszcz. ang.

Uwagi: Tyt. tomu: Komunikacja rynkowa : skuteczne narzędzia i obszary zastosowania / red. nauk. Bogna Pilarczyk, Zygmunt Waśkowski

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 9.000


36/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania nabywców : wyniki badań.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług

Rocznik: 2010

Szczegóły: Nr 55

Opis fizyczny: S. 455-461, wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Tyt. tomu: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz.

Punktacja MNiSW: 9.000


37/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Czynniki determinujące wybór oferty biura podróży : wyniki badania.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

Rocznik: 2010

Szczegóły: Nr 16

Opis fizyczny: S. 195-202, tab., wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Tyt. tomu: Tendencje zachowań konsumenckich na regionalnym rynku

Punktacja MNiSW: 6.000


38/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw.

Tytuł całości: Czynniki wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów, praca zbiorowa / pod red. Mirosława Haffera i Włodzimierza Karaszewskiego.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2009

Opis fizyczny: S. 85-95

Uwagi: Bibliogr.


39/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Marketingowo-logistyczna obsługa klienta jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa.

Tytuł całości: Czynniki wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów, praca zbiorowa / pod red. Mirosława Haffera i Włodzimierza Karaszewskiego.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2009

Opis fizyczny: S. 607-615, tab.

Uwagi: Bibliogr.


40/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Znaczenie instrumentów konkurowania w umacnianiu konkurencyjności przedsiębiorstw.

Tytuł całości: Konkurencyjność przedsiębiorstw - ujęcie mezoekonomiczne / pod red. nauk. Małgorzaty Juchniewicz.

Adres wydawniczy: Olsztyn, [s.n.] : 2009

Opis fizyczny: S. 39-44, tab.

Uwagi: Bibliogr.


41/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Obsługa klienta jako wspólny obszar marketingu i logistyki.

Tytuł całości: Marketing i logistyka w teorii i praktyce / red. nauk. Wiesław Kowalczewski, Tadeusz Wojciechowski.

Adres wydawniczy: Warszawa, Wydawnictwo Szkoły Wyższej im. Bogdana Jańskiego : 2009

Opis fizyczny: S. 137-144, rys.

Uwagi: Bibliogr.


42/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Funkcje logistyki w procesie obsługi klienta.

Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Ekonomia

Rocznik: 2009

Szczegóły: Z. 40

Opis fizyczny: S. 19-28, tab.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Uwagi: 10.12775/AUNC_ECON

Punktacja MNiSW: 4.000


43/65


Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Wybrane metody oceny skuteczności reklamy w fazie posttestingu.

Czasopismo: Handel Wewnętrzny

Rocznik: 2009

Szczegóły: R. 55 nr 6

Opis fizyczny: S. 324-330, tab.; streszcz. ang.

Punktacja MNiSW: 6.000


44/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: The measures of the customer's service level.

Tytuł równoległy: Pokazateli za nivo na obslužvane na klientite.

Czasopismo: Management and Education : academic journal (Burgas)

Rocznik: 2009

Szczegóły: Vol. 5 no. 1

Opis fizyczny: S. 136-139, tab.

Punktacja MNiSW: 2.000


45/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Marketing partnerski a CRM.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług

Rocznik: 2009

Szczegóły: Nr 41

Opis fizyczny: S. 497-501, tab.; streszcz. ang.

Uwagi: Tytuł tomu: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : partnerstwo w marketingu / red. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.

Punktacja MNiSW: 6.000


46/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: The influence of customer service on creating relations with clients.

Tytuł całości: Problems of marketing management in globalization, proceedings of the papers from the 6th International Scientific Symposium, 17-19.9.2008 / red. Jaroslav Ďaďo, Janka Petrovičová.

Adres wydawniczy: Banská Bystrica, Faculty of Economics Matej Bel University : 2008

Opis fizyczny: S. 190-194, tab.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.


47/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Obsługa klienta jako czynnik zwiększający konkurencyjność przedsiębiorstw.

Tytuł całości: Współczesny marketing. [2:] Strategie / red. nauk. Genowefa Sobczyk.

Adres wydawniczy: Warszawa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne : 2008

Opis fizyczny: S. 289-294, streszcz. ang.


48/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Mierniki wykorzystane w badaniu poziomu obsługi klienta.

Tytuł całości: Zastosowania badań marketingowych w procesie tworzenia nowych produktów, cena - opakowanie - znak towarowy / Red. nauk. Stanisław Kaczmarczyk, Maciej Schulz.

Adres wydawniczy: Toruń, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora" : 2008

Opis fizyczny: S. 241-248, tab.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.


49/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Obsługa klienta jako czynnik kształtujacy lojalność nabywców.

Tytuł całości: Marketingowe mechanizmy kształtowania lojalności / pod red. Sylwestra Makarskiego.

Adres wydawniczy: Rzeszów, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego : 2007

Opis fizyczny: S. 189-195, streszcz. ang.

Punktacja MNiSW: 6.000


50/65


Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Wdrażanie koncepcji marketingowej w instytucjach kultury.

Tytuł całości: Zarządzanie organizacjami publicznymi / pod red. Krzysztofa Krukowskiego.

Adres wydawniczy: Olsztyn, Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego : 2006

Opis fizyczny: S. 185-191, tab.; streszcz. ang., pol.

Punktacja MNiSW: 6.000


51/65


Autorzy: Petrykowska Joanna, Escher Iwona.

Tytuł oryginału: Wpływ obsługi klienta na kształtowanie perzewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw.

Tytuł całości: Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach konkurencji, determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw. Cz. 2 / pod red. Małgorzaty Juchniewicz.

Adres wydawniczy: Olsztyn, Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego : 2006

Opis fizyczny: S. 522-526, tab.

Punktacja MNiSW: 6.000


52/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Rola obsługi klienta w budowaniu więzi z klientami.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług

Rocznik: 2006

Szczegóły: Nr 5

Opis fizyczny: S. 199-202, tab.; streszcz. ang.

Uwagi: Tytuł tomu : Marketing przyszłości : trendy - strategie - instrumenty : interakcje w kształtowaniu partnerstwa organizacji z otoczeniem / [red. nauk. G. Rosa, A. Smalec].

Punktacja MNiSW: 3.000


53/65


Autorzy: Petrykowska Joanna, Escher Iwona.

Tytuł oryginału: Jakość obsługi klienta w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw.

Tytuł całości: Rynkowe mechanizmy kształtowania jakości / pod red. Sylwestra Makarskiego.

Adres wydawniczy: Rzeszów, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego : 2005

Opis fizyczny: S. 338-342, tab.; streszcz. ang.

Punktacja MNiSW: 6.000


54/65


Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Partnership among Polish companies in the supply chain as a manifestation of implementing relationship marketing.

Czasopismo: Transformations in Business & Economics

Rocznik: 2004

Szczegóły: Vol. 3 no. 1

Opis fizyczny: S. 122-137, tab., wykr.; streszcz. lit.

Uwagi: Bibliogr.


55/65


Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Marka i jej znaczenie w działalności polskich przedsiębiorstw.

Tytuł całości: Funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, praca zbiorowa / pod red. Zbigniewa Warzochy.

Adres wydawniczy: Olsztyn, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski : 2003

Opis fizyczny: S. 187-193, tab.

Punktacja MNiSW: 3.000


56/65


Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: The influence of relationship marketing on development of partnership between companies in supply chain.

Tytuł całości: Nové trendy rozvoje průmyslu, mezinárodní konference, Brno, Česká republika, prosinec 4-5, 2002 : sborník příspěvků = New trends of the development of industry : international conference, Brno, Czech Republic, December 4-5, 2002 : conference proceedings / ed.: Petr Něměček.

Adres wydawniczy: Brno, Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská : 2003

Opis fizyczny: S. 12

Uwagi: Tekst referatu na załączonym CD - S. 163-170, tab., wykr. Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 7.000


57/65


Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Wpływ marketingu relacyjnego na rozwój współpracy pomiędzy firmami w łańcuchu dostaw.

Tytuł całości: Przedsiębiorstwo w przeddzień integracji europejskiej / pod red. Eugeniusza Niedzielskiego.

Adres wydawniczy: Olsztyn, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski : 2003

Opis fizyczny: S. 97-102

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 3.000


58/65


Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Metodyka badań.

Tytuł całości: Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach, stan, zastosowanie, tendencje i kierunki zmian. T. 1, Raport z badania / [red. nauk. Stanisław Kaczmarczyk].

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2002

Opis fizyczny: S. 9-22, tab., wykr.

Punktacja MNiSW: 3.000


59/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Strategie konkurencji w sektorze mleczarskim.

Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Ekonomia

Rocznik: 2001

Szczegóły: Z. 31

Opis fizyczny: S. 181-188

Punktacja MNiSW: 3.000


60/65


Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Internet w dzialalności marketingowej firmy.

Czasopismo: Rynki Alkoholowe

Rocznik: 2001

Szczegóły: nr 8 (77)

Opis fizyczny: S. 76-77


61/65


Autorzy: Escher Iwona, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Komplementarność ilościowych i jakościowych badań marketingowych.

Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Ekonomia

Rocznik: 2000

Szczegóły: Z. 30

Opis fizyczny: S. 123-134

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 3.000


62/65


Autorzy: Andruszkiewicz Krzysztof, Escher Iwona, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Zastosowanie Internetu w działalności marketingowej firmy.

Czasopismo: Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Rocznik: 2000

Szczegóły: Nr 852

Opis fizyczny: S. 193-200, streszcz. ang.

Uwagi: Tytuł tomu: Marketing przełom wieków : paradygmaty, zastosowania. T. 2, Materiały kongresowe, Jelenia Góra, 24-27 września 2000 r. / red. nauk. Krystyna Mazurek Łopacińska, Aniela Styś.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 6.000


63/65


Autorzy: Petrykowska Joanna, Escher Iwona.

Tytuł oryginału: Działania marketingowe przedsiębiorstw mleczarskich w Polsce a ich konkurencyjność.

Tytuł całości: Uwarunkowania konkurencyjności restrukturyzowanych przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej, Poznań, 13-14 października 1999 r. Cz. 2 / red. nauk. Czesław Glinkowski.

Adres wydawniczy: Poznań, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej : 1999

Opis fizyczny: S. 211-220, streszcz. ang.

Punktacja MNiSW: 3.000


64/65


Autorzy: Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Atuty i słabości spółdzielni mleczarskich w warunkach stwarzanych przez otoczenie w okresie integracji Polski z Unią Europejską.

Tytuł całości: Uwarunkowania rozwoju mleczarstwa polskiego w procesie integrowania Polski z Unią Europejską T. 1 / red. Eulalia Skawińska.

Adres wydawniczy: Toruń, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora" : 1998

Opis fizyczny: S. 255-264

Uwagi: a

Punktacja MNiSW: 3.000


65/65


Autorzy: Skawińska Eulalia, Rosik Marian, Rocka Alina, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Uwarunkowania rozwoju cukrownictwa w Polsce.

Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Ekonomia

Rocznik: 1996

Szczegóły: Z. 27

Opis fizyczny: S. 113-130

Punktacja MNiSW: 3.000