Seminaria licencjackie
prof. dr hab. Aldona Glińska-Neweś
1. Zachowania organizacyjne i psychologia zarządzania, np.:
- praca zespołowa i mechanizmy grupowe w organizacji,
- relacje interpersonalne w organizacji,
- psychologiczne narzędzia wpływu i ich wykorzystanie w zarządzaniu,
- komunikacja w organizacji,
- władza i przywództwo w organizacji,
- kultura organizacyjna,
- wpływ kultury narodowej na zachowania ludzi w organizacjach,
- negocjacje w biznesie,
- psychologia zachowań konsumenckich,
- etc.
2. Inne tematy związane z zarządzaniem organizacją, np.
- zarządzanie wiedzą i kapitał intelektualny w organizacji,
- zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji (systemy motywacyjne, oceny pracownicze, system szkoleń…),
- struktury organizacyjne,
- społeczna odpowiedzialność biznesu,
- etc.
dr hab. Dawid Szostek, prof. UMK
- Badanie opinii pracowników na przykładzie przedsiębiorstwa…
- Marketing społeczny na przykładzie kampanii …
- Marketing personalny na przykładzie przedsiębiorstwa …
- Pomiar satysfakcji i lojalności pracowników w przedsiębiorstwie …
- Pomiar satysfakcji i lojalności klientów w przedsiębiorstwie …
- Całościowa identyfikacja przedsiębiorstwa na przykładzie …
- Badanie marketingowe nt … w przedsiębiorstwie …
- Partycypacja pracowników w zarządzaniu przedsiębiorstwem na przykładzie…
- Analiza SWOT z wykorzystaniem wywiadów/badań ankietowych dla obszaru powiatu/gminy, etc.
- Kontrproduktywne/patologiczne zachowania w/na przykładzie … (w tym: pracoholizm, kradzieże pracownicze, wypalenie zawodowe, mobbing, etc.)
- ewentualnie swoje propozycje
dr Krzysztof Celuch
- Zmiany i trendy w turystyce biznesowej.
- Zarządzanie i strategie rozwoju polskiego przemysłu spotkań wedle regionów.
- Innowacje i przedsiębiorczość w branży przemysłu spotkań.
- Produktywność i koncentracja przestrzenna sektora turystyki biznesowej.
- Bariery i czynniki sprawcze rozwoju przemysłu spotkań i wydarzeń biznesowych.
- Rynek pracy w sektorze organizacji i zarządzania wydarzeniami.
- Współpraca z branżą spotkań i wydarzeń – aspekt praktyczny oraz perspektywy rozwoju.
- Zagadnienia odrębności: imprezy sportowe, wydarzenia kulturalne, spotkania i wystawy.
- Podróże motywacyjne.
- Systemy motywacji pracowników.
- Marketing miejsc jako narzędzie do pozyskiwania spotkań i wydarzeń biznesowych dla danej destynacji.
dr Iwona Escher
- Działania marketingowe (lub węziej – np. jedynie promocyjne, albo jeszcze węziej – np. tylko reklamowe) realizowane w przedsiębiorstwie X / w instytucji X / przy wprowadzeniu produktu marki X na polski rynek itp.
- Wykorzystanie internetu / nowoczesnych mediów w działaniach marketingowych (lub węziej – np. jedynie promocyjnych, albo jeszcze węziej – np. tylko reklamowych) …. w przedsiębiorstwie X / w instytucji X / przy wprowadzaniu produktu marki X na rynek polski… itp.
- Sposoby budowania relacji z klientami / budowania lojalności klienta / budowania wizerunku …w przedsiębiorstwie X, w instytucji X… itp.
- Całościowa identyfikacja przedsiębiorstwa X / instytucji X… itp.
- Merchandising w sieci handlowej X / sklepie detalicznym X… itp.
- Społeczna odpowiedzialność biznesu.
- Marketing zrównoważony.
- Wolontariat pracowniczy jako obszar działań CSR przedsiębiorstwa.
- Zrównoważona konsumpcja / zielone zachowania nabywców.
- Inne tematy, zaproponowane przez studentów, mieszczące się w obszarze marketingu oraz koncepcji zrównoważonego rozwoju.
dr Joanna Flicińska-Turkiewicz
- Kampanie społeczne jako sposób realizacji celów biznesowych przedsiębiorstwa.
- Marketing społeczny na przykładzie kampanii…
- Marketing internetowy.
- Badania marketingowe w przedsiębiorstwie (ze szczególnym wykorzystaniem nowoczesnych technologii).
- Psychologia reklamy.
- Marketing międzynarodowy i globalny. Różnice kulturowe w działaniach marketingowych na wybranych rynkach zagranicznych.
- Marketing w przedsiębiorstwach i organizacjach non-profit.
- Sposoby budowania relacji z klientami / budowania wizerunku w przedsiębiorstwie.
- Władza i przywództwo w organizacji, cechy skutecznych liderów.
- Komunikacja w organizacji.
- Praca zespołowa i mechanizmy grupowe w organizacji.
- Rynkowe zachowania konsumentów.
dr Joanna Petrykowska
- Wykorzystanie marketingu w organizacjach non-profit.
- Wykorzystanie marketingu w sporcie.
- Uwarunkowania marketingu wewnętrznego.
- Zastosowanie mediów społecznościach w działalności marketingowej przedsiębiorstwa.
- Zachowania nabywców.
- Handel elektroniczny.
- Marketing w firmach usługowych.
- Kształtowanie strategii promocji w przedsiębiorstwie.
- Kształtowanie strategii cenowej w przedsiębiorstwie.
- Kształtowanie strategii produktowej w przedsiębiorstwie.
- Kształtowanie strategii dystrybucji w przedsiębiorstwie.
- Obsługa klienta.
- Lojalność i satysfakcja klienta.
- Zarządzanie wartością dla klienta.