AACSB accredited AMBA accredited
Kontakt ul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 4600
zdjęcie nagłówkowe

Pracownicy

dr Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz

Lista publikacji wygenerowana na podstawie informacji z Biblioteki Uniwersyteckiej UMK w oparciu o bazę danych Expertus

1/68


Autorzy: Khan Imran, Rehman Faheem Ur, Pypłacz Paula, Khan Muhammad Asif, Wiśniewska Agnieszka, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.

Tytuł oryginału: A dynamic linkage between financial development, energy consumption and economic growth : evidence from an asymmetric and nonlinear ARDL model.

Czasopismo: Energies

Rocznik: 2021

Szczegóły: Vol. 14 no. 16

Opis fizyczny: Art. no. 5006 S. 1-15, tab., wykr.

Uwagi: 10.3390/en

Impact Factor: 3.004

Punktacja MNiSW: 140.000


2/68


Autorzy: Mohamued Elyas Abdulahi, Ahmed Masood, Pypłacz Paula, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Khan Muhammad Asif.

Tytuł oryginału: Global oil price and innovation for sustainability : the impact of R&D spending, oil price and oil price volatility on GHG emissions.

Czasopismo: Energies

Rocznik: 2021

Szczegóły: Vol. 14 no. 6

Opis fizyczny: Art. no. 1757 S. 1-18, tab., wykr.

Uwagi: 10.3390/en

Impact Factor: 3.004

Punktacja MNiSW: 140.000


3/68


Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Zastempowski Maciej.

Tytuł oryginału: Significance of proactive customer orientation in creating product innovations in cooperation with the consumer.

Tytuł całości: Contemporary challenges in cooperation and coopetition in the age of Industry 4.0, 10th Conference on Management of Organizations' Development (MOD) / eds. Agnieszka Zakrzewska-Bielawska, Iwona Staniec.

Adres wydawniczy: Cham, Springer International Publishing : 2020

Opis fizyczny: S. 331-342, tab.

Seria: (Springer Proceedings in Business and Economics)

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 20.000


4/68


Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.

Tytuł oryginału: The concept of collaborative innovation with customers and its significance for creating innovations in the food sector.

Tytuł całości: Education excellence and innovation management, a 2025 Vision to sustain economic development during global challenges : proceedings of the 35th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), Seville, Spain, 1-2 April 2020 / ed. Khalid S. Soliman.

Adres wydawniczy: [Norristown, Pa], International Business Information Management Association : 2020

Opis fizyczny: S. 9515-9527, tab.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 70.000


5/68


Autorzy: Zastempowski Maciej, Glińska-Neweś Aldona, Wędrowska Ewa, Glabiszewski Waldemar, Grego-Planer Dorota, Escher Iwona, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.

Tytuł oryginału: Sektor mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w województwie kujawsko-pomorskim : kluczowe wnioski w obszarze konkurencyjności, innowacyjności, produktywności i współpracy.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2020

Opis fizyczny: 43 s., tab., wykr.


6/68


Autorzy: Zastempowski Maciej, Glińska-Neweś Aldona, Wędrowska Ewa, Glabiszewski Waldemar, Grego-Planer Dorota, Escher Iwona, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.

Tytuł oryginału: Sektor mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w województwie kujawsko-pomorskim.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2020

Opis fizyczny: 298 s., tab., wykr.

Uwagi: BRAK ISBN

Uwagi: Bibliogr. s. 289-290.


7/68


Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Pypłacz Paula, Wiśniewska Agnieszka.

Tytuł oryginału: Resonance of investments in renewable energy sources in industrial enterprises in the food industry.

Czasopismo: Energies

Rocznik: 2020

Szczegóły: Vol. 13 no. 17

Opis fizyczny: Art. no. 4285 S. 1-20

Uwagi: 10.3390/en

Impact Factor: 3.004

Punktacja MNiSW: 140.000


8/68


Autorzy: Wiśniewska Agnieszka, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.

Tytuł oryginału: Components of the loyalty attitudes as antecedents of young adults' potential for innovation process on the example of Polish cosmetics market.

Tytuł całości: Education excellence and innovation management through Vision 2020, proceedings of the 33rd International Business Information Management Association Conference (IBIMA), Granada, Spain, 10-11 April 2019 / ed. Khalid S. Soliman.

Adres wydawniczy: [Norristown, Pa], International Business Information Management Association : 2019

Opis fizyczny: S. 9583-9593, il., tab.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 70.000


9/68


Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Wiśniewska Agnieszka.

Tytuł oryginału: The importance of cooperation with customers for innovative results of enterprises in the FMCG sector : the perspective of the industry 4.0 concept.

Tytuł całości: Education excellence and management of innovations through sustainable economic competitive advantage Vision 2025, proceedings of the 34th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), Madrid, Spain, 13-14 November 2019 / ed. Khalid S. Soliman.

Adres wydawniczy: [Norristown, Pa], International Business Information Management Association : 2019

Opis fizyczny: S. 13325-13338, tab.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 70.000


10/68


Autorzy: Zastempowski Maciej, Glabiszewski Waldemar, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.

Tytuł oryginału: Współczesne zarządzanie. T. 2: Przejawy, uwarunkowania i wyzwania / red. nauk. Maciej Zastempowski, Waldemar Glabiszewski, Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2019

Opis fizyczny: 189 s., il., tab., wykr.; streszcz. ang.

Punktacja MNiSW: 20.000


11/68


Autorzy: Wiśniewska Agnieszka, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Jagielski Michał.

Tytuł oryginału: The image transfer in franchise system : the conceptual approach.

Tytuł równoległy: Zjawisko transferu wizerunku w systemie franchisingowym : ujęcie koncepcyjne.

Czasopismo: Marketing i Rynek

Rocznik: 2019

Szczegóły: R. 26 nr 5

Opis fizyczny: S. 13-20, il.

Uwagi: Bibliogr.

Uwagi: 10.33226/1231-7853

Punktacja MNiSW: 20.000


12/68


Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Mizera Katarzyna, Pypłacz Paula.

Tytuł oryginału: Corporate social responsibility and sustainable development for creating value for FMCG sector enterprises.

Czasopismo: Sustainability

Rocznik: 2019

Szczegóły: Vol. 11 no. 20

Opis fizyczny: Art. no. 5808 S. 1-14, il., tab.

Uwagi: 10.3390/su

Impact Factor: 2.576

Punktacja MNiSW: 70.000


13/68


Autorzy: Glabiszewski Waldemar, Grego-Planer Dorota, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Zastempowski Maciej.

Tytuł oryginału: The role of absorptive capacity of financial companies in Poland in shaping their strategic flexibility.

Tytuł całości: 15th International Conference on Education, Economics, Humanities and Interdisciplinary Studies (EEHIS-18), June 20-21, 2018, Paris (France), proceedings / eds.: Rahim Ahmadi, Kazuaki Maeda, M. Plaisent.

Adres wydawniczy: [S.l., s.n.] : 2018

Opis fizyczny: S. 121-126, tab., wykr.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 5.000


14/68


Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.

Tytuł oryginału: Redefining the role of the consumer in the process of creating marketing innovations.

Tytuł całości: Economic and social development, 33rd International Scientific Conference on Economic and Social Development "Managerial issues in modern business", Warsaw, 26-27 September 2018 : book of proceedings / eds.: Tomasz Studzieniecki, Melita Kozina, Dunja Skalamera Alilovic.

Adres wydawniczy: Varazdin, Varazdin Development and Entrepreneurship Agency : 2018

Opis fizyczny: S. 561-570, tab.

Uwagi: Dokument elektroniczny.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 5.000


15/68


Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.

Tytuł oryginału: Redefining the role of the consumer in the process of creating marketing innovations.

Tytuł całości: Economic and social development, 33rd International Scientific Conference on Economic and Social Development "Managerial issues in modern business", Warsaw, 26-27 September 2018 : book of abstracts / eds.: Tomasz Studzieniecki, Melita Kozina, Dunja Skalamera Alilovic.

Adres wydawniczy: Varazdin, Varazdin Development and Entrepreneurship Agency : 2018

Opis fizyczny: S. 76


16/68


Autorzy: Grego-Planer Dorota, Sudolska Agata, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Glabiszewski Waldemar.

Tytuł oryginału: Helping behavior and teamwork in the light of Organizational Citizenship Behavior concept.

Tytuł całości: Economic and social development, 35th International Scientific Conference on Economic and Social Development "Sustainability from an Economic and Social Perspective", Lisbon, 15-16 November 2018 : book of proceedings / eds.: Humberto Ribeiro, Dora Naletina, Ana Lorga da Silva.

Adres wydawniczy: Varazdin, Varazdin Development and Entrepreneurship Agency : 2018

Opis fizyczny: S. 265-274, tab.

Uwagi: Dokument elektroniczny.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 15.000


17/68


Autorzy: Pypłacz Paula, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Mizera Katarzyna.

Tytuł oryginału: Marketing innovations in Polish small and medium enterprises.

Tytuł całości: Economic and social development, 36th International Scientific Conference on Economic and Social Development "Building resilient society", Zagreb, 14-15 December 2018 : book of proceedings / eds.: Rozana Veselica, Gordana Dukic, Khalid Hammes.

Adres wydawniczy: Varazdin, Varazdin Development and Entrepreneurship Agency : 2018

Opis fizyczny: S. 749-757, wykr.

Punktacja MNiSW: 5.000


18/68


Autorzy: Pypłacz Paula, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.

Tytuł oryginału: Process innovation as a factor for the development of small enterprises in Poland.

Tytuł całości: Innovation management and education excellence through Vision 2020, proceedings of the 31st International Business Information Management Association Conference (IBIMA), Milan, Italy, 25-26 April 2018 / ed. Khalid S. Soliman.

Adres wydawniczy: [Norristown, Pa], International Business Information Management Association : 2018

Opis fizyczny: S. 3156-3165, tab., wykr.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 70.000


19/68


Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Glabiszewski Waldemar, Grego-Planer Dorota, Zastempowski Maciej.

Tytuł oryginału: The role of the buyer's knowledge in developing product innovations in the FMCG sector.

Tytuł całości: Innovation management and education excellence through Vision 2020, proceedings of the 31st International Business Information Management Association Conference (IBIMA), Milan, Italy, 25-26 April 2018 / ed. Khalid S. Soliman.

Adres wydawniczy: [Norristown, Pa], International Business Information Management Association : 2018

Opis fizyczny: S. 3682-3692, tab.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 70.000


20/68


Autorzy: Glabiszewski Waldemar, Grego-Planer Dorota, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Zastempowski Maciej.

Tytuł oryginału: Selection of sources of technological innovations and their consequences in financial services companies.

Tytuł całości: Innovation management and education excellence through Vision 2020, proceedings of the 31st International Business Information Management Association Conference (IBIMA), Milan, Italy, 25-26 April 2018 / ed. Khalid S. Soliman.

Adres wydawniczy: [Norristown, Pa], International Business Information Management Association : 2018

Opis fizyczny: S. 3693-3701, tab., wykr.

Punktacja MNiSW: 70.000


21/68


Autorzy: Glabiszewski Waldemar, Grego-Planer Dorota, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Zastempowski Maciej.

Tytuł oryginału: Endogenous determinants of the absorption of process innovations in financial services companies.

Tytuł całości: Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability IMES 2018, proceedings of the 6th International Conference, May 31-June 1, 2018, Prague : book of proceedings / eds.: Ondřej Dvouletý, Martin Lukeš, Jan Mísař.

Adres wydawniczy: Praha, Vysoká škola ekonomická v Praze : 2018

Opis fizyczny: S. 380-391, tab., wykr.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 15.000


22/68


Autorzy: Pypłacz Paula, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.

Tytuł oryginału: Relationships between pro-innovation organizational culture with realizing goals concerning product and marketing innovations in companies from FMCG sector.

Tytuł całości: Leadership, innovativeness and entrepreneurship in a sustainable economy, ICoM 2018 : 8th International Conference on Management, Częstochowa, 7-8th June 2018 : book of proceedings / eds.: Felicjan Bylok, Anna Albrychiewicz-Słocińska, Leszek Cichobłaziński.

Adres wydawniczy: Częstochowa, Wydawnictwo Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej : 2018

Opis fizyczny: S. 511-515, tab.

Punktacja MNiSW: 20.000


23/68


Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Wiśniewska Agnieszka.

Tytuł oryginału: Efekt kraju pochodzenia jako kod w komunikacji reklamowej.

Tytuł równoległy: The effect of the country of origin as a code in advertising communication

Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Rocznik: 2018

Szczegóły: Z. 45 nr 1

Opis fizyczny: S. 69-79, il.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Uwagi: 10.12775/AUNC_ZARZ

Punktacja MNiSW: 5.000


24/68


Autorzy: Glabiszewski Waldemar, Grego-Planer Dorota, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Zastempowski Maciej.

Tytuł oryginału: Key elements of the protechnological absorptive capacity of financial companies in Poland.

Czasopismo: Central European Business Review

Rocznik: 2018

Szczegóły: Vol. 7 no. 2

Opis fizyczny: S. 45-59, tab.

Uwagi: Bibliogr.

Uwagi: 10.18267/j.cebr

Punktacja MNiSW: 15.000


25/68


Autorzy: Glabiszewski Waldemar, Grego-Planer Dorota, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.

Tytuł oryginału: The impact of business environment institutions on the innovation of Polish small and medium-sized service enterprises.

Tytuł równoległy: Wpływ instytucji otoczenia biznesu na innowacyjność polskich małych i średnich przedsiębiorstw usługowych.

Czasopismo: Economic and Environmental Studies

Rocznik: 2018

Szczegóły: Vol. 18 no. 2

Opis fizyczny: S. 577-589, tab.; streszcz. pol.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 13.000


26/68


Autorzy: Grego-Planer Dorota, Glabiszewski Waldemar, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.

Tytuł oryginału: Innovation of Polish and German companies.

Czasopismo: International Scientific Congress Innovations

Rocznik: 2018

Szczegóły: Vol. 2 no. 1

Opis fizyczny: S. 11-14, wykr.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 1.000


27/68


Autorzy: Zastempowski Maciej, Glabiszewski Waldemar, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.

Tytuł oryginału: Makrootoczenie polskich MŚP w kontekście ich innowacyjności.

Tytuł równoległy: Macro environment of Polish SMEs in the context of their innovativenes.

Czasopismo: Organizacja i Kierowanie

Rocznik: 2018

Szczegóły: nr 2 (181)

Opis fizyczny: S. 119-134, il., tab.; streszcz. ang., pol.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 14.000


28/68


Autorzy: Glabiszewski Waldemar, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Zastempowski Maciej.

Tytuł oryginału: Znaczenie zdolności asymilacyjnych w budowaniu innowacyjności technologicznej przedsiębiorstw finansowych.

Tytuł równoległy: The importance of assimilative capacity in building technological innovation in financial companies.

Czasopismo: Przedsiębiorczość i Zarządzanie

Rocznik: 2018

Szczegóły: T. 19 z. 4 cz. 3

Opis fizyczny: S. 169-181, tab.; streszcz. ang.

Uwagi: Tytuł tomu: Innowacyjność w polityce regionalnej, przedsiębiorstwie i w procesach transferu wiedzy / red. nauk.: Dariusz M. Trzmielak, Bartłomiej Stopczyński.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 14.000


29/68


Autorzy: Zastempowski Maciej, Glabiszewski Waldemar, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.

Tytuł oryginału: Mikrootoczenie polskich MŚP a ich aktywność innowacyjna.

Tytuł równoległy: Micro environment of Polish SME's and their innovation acitivity.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe / Politechnika Śląska. Organizacja i Zarządzanie

Rocznik: 2018

Szczegóły: Z. 127

Opis fizyczny: S. 325-339, tab.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 11.000


30/68


Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.

Tytuł oryginału: Intraprzedsiębiorczość jako źródło innowacyjności przedsiębiorstw w sektorze FMCG.

Tytuł równoległy: Influence of intrapreneurship on the innovation of enterprises in the FMCG sector.

Czasopismo: Management Forum

Rocznik: 2017

Szczegóły: Vol. 5 no. 4

Opis fizyczny: S. 1-7, tab.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Uwagi: 10.15611/mf

Punktacja MNiSW: 9.000


31/68


Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.

Tytuł oryginału: Uczestnictwo konsumentów w tworzeniu innowacji poprzez media społecznościowe.

Tytuł równoległy: Consumer participation in innovation through social media.

Czasopismo: Przedsiębiorczość i Zarządzanie

Rocznik: 2017

Szczegóły: T. 18 z. 4 cz. 2

Opis fizyczny: S. 313-326, wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Tytuł tomu: Agile Commerce - technologie przyszłości / red. nauk. Katarzyna Kolasińska-Morawska, Paweł Morawski.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 14.000


32/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Znaczenie silnej marki w budowaniu relacji z klientami na przykładzie sektora FMCG.

Czasopismo: Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego

Rocznik: 2017

Szczegóły: Nr 24

Opis fizyczny: S. 379-388, tab. ; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 7.000


33/68


Autorzy: Kobylińska Urszula, Kożuch Artur, Liczmańska Katarzyna, Marzec Małgorzata, Świrska Anna.

Tytuł oryginału: Satysfakcja obywateli i innych interesariuszy a instrumenty zarządzania w JST.

Adres wydawniczy: Kraków, Towarzystwo Naukowe Współczesnego Zarządzania : 2016

Opis fizyczny: 150 s., il., tab.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 20.000


34/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Strategie marek produktowych na rynku FMCG.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2016

Opis fizyczny: 154 s., il., tab.

Uwagi: Bibliogr. s. 141-152

Punktacja MNiSW: 20.000


35/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna, Balcerak Danuta.

Tytuł oryginału: Visual merchandising na przykładzie sieci sklepów Mohito.

Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Rocznik: 2016

Szczegóły: Z. 43 nr 2

Opis fizyczny: S. 141-152, tab., wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Uwagi: 10.12775/AUNC_ZARZ

Punktacja MNiSW: 5.000


36/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna, Kuczyńska Monika.

Tytuł oryginału: Wartości dla klienta jako główny element modelu biznesu linii lotniczych Ryanair.

Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Rocznik: 2016

Szczegóły: Z. 43 nr 3

Opis fizyczny: S. 193-207, il., tab.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Uwagi: 10.12775/AUNC_ZARZ

Punktacja MNiSW: 5.000


37/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Analiza potrzeb uczestników a koncepcja powiązania kooperacyjnego na przykładzie klastra INKOKOMP.

Tytuł równoległy: Analysis of the participants' needs vs. the concept of cooperative relationships on the example of cluster INKOKOMP.

Czasopismo: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Rocznik: 2016

Szczegóły: Nr 444

Opis fizyczny: S. 298-306, wykr.

Uwagi: Tytuł tomu: Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce.

Uwagi: Bibliogr.

Uwagi: 10.15611/pn

Punktacja MNiSW: 10.000


38/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Budowanie silnych marek produktowych w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2015

Opis fizyczny: 203, [1] s., il., tab., wykr.

Uwagi: Bibliogr. s. 192-204.

Punktacja MNiSW: 20.000


39/68


Autorzy: Grego-Planer Dorota, Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Factors, resources and motivators innovative of small and medium-sized enterprises in the Kujawsko-Pomorskie province.

Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Rocznik: 2015

Szczegóły: Z. 42 nr 3

Opis fizyczny: S. 189-202, wykr.; streszcz. pol.

Uwagi: Bibliogr.

Uwagi: 10.12775/AUNC_ZARZ

Punktacja MNiSW: 5.000


40/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna, Wiśniewska Agnieszka.

Tytuł oryginału: Cluster as a way to achieve a competitive advantage.

Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Rocznik: 2015

Szczegóły: Z. 42 nr 4

Opis fizyczny: S. 93-101, wykr.; streszcz. pol.

Uwagi: Bibliogr.

Uwagi: 10.12775/AUNC_ZARZ

Punktacja MNiSW: 5.000


41/68


Autorzy: Grego-Planer Dorota, Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Innowacje sektora MŚP w województwie kujawsko-pomorskim.

Czasopismo: Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rocznik: 2015

Szczegóły: Z. 251

Opis fizyczny: S. 165-175, streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 10.000


42/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Kluczowe czynniki determinujące zachowania konsumenckie na przykładzie mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

Rocznik: 2015

Szczegóły: Nr 41 t. 2

Opis fizyczny: S. 107-118, wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Tytuł tomu: Zachowania współczesnych konsumentów i rozwój zarządzania marketingowego organizacją / [red. nauk. Grażyna Rosa, Dariusz Dąbrowski].

Uwagi: Bibliogr.

Uwagi: 10.18276/pzfm

Punktacja MNiSW: 9.000


43/68


Autorzy: Grego-Planer Dorota, Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Budowanie relacji z klientem poprzez portale społecznościowe na przykładzie branży ubezpieczeniowej.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie

Rocznik: 2015

Szczegóły: nr 1

Opis fizyczny: S. 47-58, wykr.

Uwagi: Tytuł tomu: Budowanie kapitału relacyjnego organizacji : praca zbiorowa / pod red. Agnieszki Wiśniewskiej.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 6.000


44/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Kraj pochodzenia produktu jako determinanta wyborów konsumenckich na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego.

Czasopismo: Marketing i Rynek

Rocznik: 2014

Szczegóły: R. 21 nr 8

Opis fizyczny: S. 1116-1122, il., tab., wykr.; streszcz, ang.

Uwagi: Artykuł na płycie CD będącej integralną częścią czasopisma

Punktacja MNiSW: 6.000


45/68


Autorzy: Wiśniewska Agnieszka, Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Definicyjne cechy klastrów a kluczowe czynniki sukcesu.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie

Rocznik: 2014

Szczegóły: nr 1

Opis fizyczny: S. 47-57, wykr.

Uwagi: Tytuł tomu: Człowiek i organizacja - dylematy współczesnego zarządzania / red. W. Harasim.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 4.000


46/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna, Wiśniewska Agnieszka.

Tytuł oryginału: Znaczenie marki dla konsumenta na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego.

Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Rocznik: 2013

Szczegóły: Z. 40

Opis fizyczny: S. 71-83, il., wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Uwagi: 10.12775/AUNC_ZARZ

Punktacja MNiSW: 3.000


47/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna, Wiśniewska Agnieszka M..

Tytuł oryginału: A strong brand as a determinant of purchase the case of sectors, where advertising in mass media is banned : on the example of the Polish spirits sector.

Czasopismo: AGH Managerial Economics

Rocznik: 2013

Szczegóły: No. 13

Opis fizyczny: S. 83-98, tab., wykr.

Uwagi: Wcześniejszy tytuł czasopisma: Ekonomia Menedżerska

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 6.000


48/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Cena versus marka w procesie budowania lojalności konsumenckiej.

Czasopismo: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy

Rocznik: 2013

Szczegóły: T. 6

Opis fizyczny: S. 285-295, il., wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 5.000


49/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Wiodące elementy decyzyjne w procesie zakupu alkoholi wysokoprocentowych.

Czasopismo: Współczesne Zarządzanie

Rocznik: 2013

Szczegóły: nr 1

Opis fizyczny: S. 179-184, tab.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 9.000


50/68


Autorzy: Grego-Planer Dorota, Liczmańska Katarzyna, Petrykowska Joanna.

Tytuł oryginału: Korzyści wynikające z budowania trwałych relacji z klientami w firmach usługowych.

Tytuł równoległy: benefits resulting from developing lasting relationships with customers in companies rendering services.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing

Rocznik: 2013

Szczegóły: nr 10 (59)

Opis fizyczny: S. 256-266, wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 8.000


51/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Social media jako przestrzeń komunikacji z klientem w branży alkoholi wysokoprocentowych.

Tytuł równoległy: Social media as space for communication with customers in the high-proof alcoholic beverages industry.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing

Rocznik: 2013

Szczegóły: nr 9 (58)

Opis fizyczny: S. 279-287, wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 8.000


52/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Znaczenie marki jako instrumentu oddziaływania rynkowego w sektorze MŚP.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług

Rocznik: 2013

Szczegóły: Nr 102

Opis fizyczny: S. 86-95, wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Tytuł tomu: Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw MIKROFIRMA 2013.

Punktacja MNiSW: 6.000


53/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna, Konarski Sławomir.

Tytuł oryginału: Determinanty lojalności konsumenckiej na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie

Rocznik: 2013

Szczegóły: nr 2

Opis fizyczny: S. 17-31, il., wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Tytuł tomu: Kształtowanie lojalności konsumenckiej : praca zbiorowa / pod red. Agnieszki Wiśniewskiej.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 4.000


54/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Kształtowanie wizerunku marki w przedsiębiorstwie międzynarodowym.

Tytuł całości: Ekonomia i jej społeczne otoczenie = L'economia e il suo ambito sociale / pod red. Andrzeja Czyżewskiego, Anny Matuszczak.

Adres wydawniczy: Bydgoszcz, Wydawnictwo Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej : 2012

Opis fizyczny: S. 181-191, tab., wykr.; streszcz. ang.

Punktacja MNiSW: 4.000


55/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Zastosowanie instrumentów promocji handlowej przez producentów sektora alkoholi wysokoprocentowych.

Tytuł całości: Marketing - aktualne problemy i kierunki ewolucji / pod red. Marcina Gębarowskiego, Lucyny Witek, Beaty Zatwarnickiej-Madury.

Adres wydawniczy: Rzeszów, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej : 2012

Opis fizyczny: S. 155-164, il., wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 4.000


56/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Moda na markę alkoholu : przejaw konformizmu czy indywidualizmu?

Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Rocznik: 2012

Szczegóły: Z. 39

Opis fizyczny: S. 119-131, tab., wykr.

Uwagi: Bibliogr.


57/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Silna marka jako kluczowy instrument budowania przewagi konkurencyjnej w sektorze alkoholi wysokoprocentowych.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

Rocznik: 2012

Szczegóły: Nr 24

Opis fizyczny: S. 327-338, tab., wykr.

Uwagi: Tytuł tomu: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : konkurencyjność i wizerunek podmiotów rynkowych / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.

Punktacja MNiSW: 5.000


58/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Promocja marek alkoholi wysokoprocentowych w lokalach gastronomicznych.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie

Rocznik: 2012

Szczegóły: nr 4

Opis fizyczny: S. 22-39, tab., wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Tytuł tomu: Strategie komunikacji reklamowej z konsumentem : praca zbiorowa / pod red. Anny Kozłowskiej

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 3.000


59/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Marki polskich alkoholi inspirowane historią narodową.

Tytuł całości: Nauka i gospodarka w dobie destabilizacji, praca zbiorowa / pod red. nauk. Janusza Teczke [et al.].

Adres wydawniczy: Kraków, Biuro Projektu Nauka i Gospodarka : 2011

Opis fizyczny: S. 341-352

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 4.000


60/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Promocja konsumencka w warunkach zakazu reklamy publicznej.

Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Rocznik: 2011

Szczegóły: Z. 38

Opis fizyczny: S. 91-102, wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.


61/68


Autorzy: Wiśniewska Agnieszka M., Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Wykorzystanie postaci jako instrumentu perswazji w reklamie.

Czasopismo: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy

Rocznik: 2011

Szczegóły: T. 4

Opis fizyczny: S. 133-152, il.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 3.000


62/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Budowanie wizerunku marek produktowych w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych.

Czasopismo: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy

Rocznik: 2011

Szczegóły: T. 4

Opis fizyczny: S. 321-334, tab., wykr.

Uwagi: Streszczenie rozprawy doktorskiej.


63/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Marka jako narzędzie komunikacji marketingowej w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych.

Czasopismo: Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Rocznik: 2011

Szczegóły: Nr 209

Opis fizyczny: S. 288-299, il., tab.; streszcz. ang.

Uwagi: Tytuł tomu: Komunikacja rynkowa : kultura, perswazja, technologia / red. nauk. Zygmunt Waśkowski.

Punktacja MNiSW: 6.000


64/68


Autorzy: Wiśniewska Agnieszka M., Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Tworzenie wartości dla klientów w erze technologii informatyczno-komunikacyjnych.

Tytuł równoległy: Creating value for consumers in an era of information and communication technologies (ICT).

Czasopismo: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy

Rocznik: 2010

Szczegóły: T. 3

Opis fizyczny: S. 123-134, il.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.


65/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Efekt kraju pochodzenia produktu a decyzje nabywcze konsumentów sektora alkoholi wysokoprocentowych.

Tytuł równoległy: The influence of the product's country of origin on purchasing decisions of consumers in the spirit sector.

Czasopismo: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy

Rocznik: 2010

Szczegóły: T. 3

Opis fizyczny: S. 177-187, il., wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.


66/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Architektura marki znaczącym elementem w procesie budowania marek produktowych.

Tytuł równoległy: Brand's architecture as a crucial element of building and creating products brands.

Czasopismo: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy

Rocznik: 2009

Szczegóły: T. 2

Opis fizyczny: S. 263-273, streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.


67/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Internet jako płaszczyzna konkurowania w warunkach zakazu reklamy publicznej.

Tytuł całości: Internet jako nowa płaszczyzna konkurowania przedsiębiorstw, praca zbiorowa / pod red. Adama Grzegorczyka i Krzysztofa Szlubowskiego.

Adres wydawniczy: Warszawa, Wyższa Szkoła Promocji : 2008

Opis fizyczny: S. 133-139, il., tab., wykr.

Punktacja MNiSW: 3.000


68/68


Autorzy: Liczmańska Katarzyna.

Tytuł oryginału: Silna marka jako źródło przewagi konkurencyjnej w momencie zakupu.

Tytuł równoległy: A strong brand as a fundament of competitive advantage to influence decision of purchase.

Czasopismo: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy

Rocznik: 2008

Szczegóły: T. 1

Opis fizyczny: S. 87-99, wykr.; streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.