Pracownicy
dr Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz
Lista publikacji wygenerowana na podstawie informacji z Biblioteki Uniwersyteckiej UMK w oparciu o bazę danych Expertus1/68
Autorzy: Khan Imran, Rehman Faheem Ur, Pypłacz Paula, Khan Muhammad Asif, Wiśniewska Agnieszka, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.
Tytuł oryginału: A dynamic linkage between financial development, energy consumption and economic growth : evidence from an asymmetric and nonlinear ARDL model.
Czasopismo: Energies
Rocznik: 2021
Szczegóły: Vol. 14 no. 16
Opis fizyczny: Art. no. 5006 S. 1-15, tab., wykr.
Uwagi: 10.3390/en
Impact Factor: 3.004
Punktacja MNiSW: 140.000
2/68
Autorzy: Mohamued Elyas Abdulahi, Ahmed Masood, Pypłacz Paula, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Khan Muhammad Asif.
Tytuł oryginału: Global oil price and innovation for sustainability : the impact of R&D spending, oil price and oil price volatility on GHG emissions.
Czasopismo: Energies
Rocznik: 2021
Szczegóły: Vol. 14 no. 6
Opis fizyczny: Art. no. 1757 S. 1-18, tab., wykr.
Uwagi: 10.3390/en
Impact Factor: 3.004
Punktacja MNiSW: 140.000
3/68
Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Zastempowski Maciej.
Tytuł oryginału: Significance of proactive customer orientation in creating product innovations in cooperation with the consumer.
Tytuł całości: Contemporary challenges in cooperation and coopetition in the age of Industry 4.0, 10th Conference on Management of Organizations' Development (MOD) / eds. Agnieszka Zakrzewska-Bielawska, Iwona Staniec.
Adres wydawniczy: Cham, Springer International Publishing : 2020
Opis fizyczny: S. 331-342, tab.
Seria: (Springer Proceedings in Business and Economics)
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 20.000
4/68
Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.
Tytuł oryginału: The concept of collaborative innovation with customers and its significance for creating innovations in the food sector.
Tytuł całości: Education excellence and innovation management, a 2025 Vision to sustain economic development during global challenges : proceedings of the 35th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), Seville, Spain, 1-2 April 2020 / ed. Khalid S. Soliman.
Adres wydawniczy: [Norristown, Pa], International Business Information Management Association : 2020
Opis fizyczny: S. 9515-9527, tab.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 70.000
5/68
Autorzy: Zastempowski Maciej, Glińska-Neweś Aldona, Wędrowska Ewa, Glabiszewski Waldemar, Grego-Planer Dorota, Escher Iwona, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.
Tytuł oryginału: Sektor mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w województwie kujawsko-pomorskim : kluczowe wnioski w obszarze konkurencyjności, innowacyjności, produktywności i współpracy.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2020
Opis fizyczny: 43 s., tab., wykr.
6/68
Autorzy: Zastempowski Maciej, Glińska-Neweś Aldona, Wędrowska Ewa, Glabiszewski Waldemar, Grego-Planer Dorota, Escher Iwona, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.
Tytuł oryginału: Sektor mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w województwie kujawsko-pomorskim.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2020
Opis fizyczny: 298 s., tab., wykr.
Uwagi: BRAK ISBN
Uwagi: Bibliogr. s. 289-290.
7/68
Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Pypłacz Paula, Wiśniewska Agnieszka.
Tytuł oryginału: Resonance of investments in renewable energy sources in industrial enterprises in the food industry.
Czasopismo: Energies
Rocznik: 2020
Szczegóły: Vol. 13 no. 17
Opis fizyczny: Art. no. 4285 S. 1-20
Uwagi: 10.3390/en
Impact Factor: 3.004
Punktacja MNiSW: 140.000
8/68
Autorzy: Wiśniewska Agnieszka, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.
Tytuł oryginału: Components of the loyalty attitudes as antecedents of young adults' potential for innovation process on the example of Polish cosmetics market.
Tytuł całości: Education excellence and innovation management through Vision 2020, proceedings of the 33rd International Business Information Management Association Conference (IBIMA), Granada, Spain, 10-11 April 2019 / ed. Khalid S. Soliman.
Adres wydawniczy: [Norristown, Pa], International Business Information Management Association : 2019
Opis fizyczny: S. 9583-9593, il., tab.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 70.000
9/68
Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Wiśniewska Agnieszka.
Tytuł oryginału: The importance of cooperation with customers for innovative results of enterprises in the FMCG sector : the perspective of the industry 4.0 concept.
Tytuł całości: Education excellence and management of innovations through sustainable economic competitive advantage Vision 2025, proceedings of the 34th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), Madrid, Spain, 13-14 November 2019 / ed. Khalid S. Soliman.
Adres wydawniczy: [Norristown, Pa], International Business Information Management Association : 2019
Opis fizyczny: S. 13325-13338, tab.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 70.000
10/68
Autorzy: Zastempowski Maciej, Glabiszewski Waldemar, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.
Tytuł oryginału: Współczesne zarządzanie. T. 2: Przejawy, uwarunkowania i wyzwania / red. nauk. Maciej Zastempowski, Waldemar Glabiszewski, Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2019
Opis fizyczny: 189 s., il., tab., wykr.; streszcz. ang.
Punktacja MNiSW: 20.000
11/68
Autorzy: Wiśniewska Agnieszka, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Jagielski Michał.
Tytuł oryginału: The image transfer in franchise system : the conceptual approach.
Tytuł równoległy: Zjawisko transferu wizerunku w systemie franchisingowym : ujęcie koncepcyjne.
Czasopismo: Marketing i Rynek
Rocznik: 2019
Szczegóły: R. 26 nr 5
Opis fizyczny: S. 13-20, il.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.33226/1231-7853
Punktacja MNiSW: 20.000
12/68
Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Mizera Katarzyna, Pypłacz Paula.
Tytuł oryginału: Corporate social responsibility and sustainable development for creating value for FMCG sector enterprises.
Czasopismo: Sustainability
Rocznik: 2019
Szczegóły: Vol. 11 no. 20
Opis fizyczny: Art. no. 5808 S. 1-14, il., tab.
Uwagi: 10.3390/su
Impact Factor: 2.576
Punktacja MNiSW: 70.000
13/68
Autorzy: Glabiszewski Waldemar, Grego-Planer Dorota, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Zastempowski Maciej.
Tytuł oryginału: The role of absorptive capacity of financial companies in Poland in shaping their strategic flexibility.
Tytuł całości: 15th International Conference on Education, Economics, Humanities and Interdisciplinary Studies (EEHIS-18), June 20-21, 2018, Paris (France), proceedings / eds.: Rahim Ahmadi, Kazuaki Maeda, M. Plaisent.
Adres wydawniczy: [S.l., s.n.] : 2018
Opis fizyczny: S. 121-126, tab., wykr.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 5.000
14/68
Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.
Tytuł oryginału: Redefining the role of the consumer in the process of creating marketing innovations.
Tytuł całości: Economic and social development, 33rd International Scientific Conference on Economic and Social Development "Managerial issues in modern business", Warsaw, 26-27 September 2018 : book of proceedings / eds.: Tomasz Studzieniecki, Melita Kozina, Dunja Skalamera Alilovic.
Adres wydawniczy: Varazdin, Varazdin Development and Entrepreneurship Agency : 2018
Opis fizyczny: S. 561-570, tab.
Uwagi: Dokument elektroniczny.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 5.000
15/68
Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.
Tytuł oryginału: Redefining the role of the consumer in the process of creating marketing innovations.
Tytuł całości: Economic and social development, 33rd International Scientific Conference on Economic and Social Development "Managerial issues in modern business", Warsaw, 26-27 September 2018 : book of abstracts / eds.: Tomasz Studzieniecki, Melita Kozina, Dunja Skalamera Alilovic.
Adres wydawniczy: Varazdin, Varazdin Development and Entrepreneurship Agency : 2018
Opis fizyczny: S. 76
16/68
Autorzy: Grego-Planer Dorota, Sudolska Agata, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Glabiszewski Waldemar.
Tytuł oryginału: Helping behavior and teamwork in the light of Organizational Citizenship Behavior concept.
Tytuł całości: Economic and social development, 35th International Scientific Conference on Economic and Social Development "Sustainability from an Economic and Social Perspective", Lisbon, 15-16 November 2018 : book of proceedings / eds.: Humberto Ribeiro, Dora Naletina, Ana Lorga da Silva.
Adres wydawniczy: Varazdin, Varazdin Development and Entrepreneurship Agency : 2018
Opis fizyczny: S. 265-274, tab.
Uwagi: Dokument elektroniczny.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 15.000
17/68
Autorzy: Pypłacz Paula, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Mizera Katarzyna.
Tytuł oryginału: Marketing innovations in Polish small and medium enterprises.
Tytuł całości: Economic and social development, 36th International Scientific Conference on Economic and Social Development "Building resilient society", Zagreb, 14-15 December 2018 : book of proceedings / eds.: Rozana Veselica, Gordana Dukic, Khalid Hammes.
Adres wydawniczy: Varazdin, Varazdin Development and Entrepreneurship Agency : 2018
Opis fizyczny: S. 749-757, wykr.
Punktacja MNiSW: 5.000
18/68
Autorzy: Pypłacz Paula, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.
Tytuł oryginału: Process innovation as a factor for the development of small enterprises in Poland.
Tytuł całości: Innovation management and education excellence through Vision 2020, proceedings of the 31st International Business Information Management Association Conference (IBIMA), Milan, Italy, 25-26 April 2018 / ed. Khalid S. Soliman.
Adres wydawniczy: [Norristown, Pa], International Business Information Management Association : 2018
Opis fizyczny: S. 3156-3165, tab., wykr.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 70.000
19/68
Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Glabiszewski Waldemar, Grego-Planer Dorota, Zastempowski Maciej.
Tytuł oryginału: The role of the buyer's knowledge in developing product innovations in the FMCG sector.
Tytuł całości: Innovation management and education excellence through Vision 2020, proceedings of the 31st International Business Information Management Association Conference (IBIMA), Milan, Italy, 25-26 April 2018 / ed. Khalid S. Soliman.
Adres wydawniczy: [Norristown, Pa], International Business Information Management Association : 2018
Opis fizyczny: S. 3682-3692, tab.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 70.000
20/68
Autorzy: Glabiszewski Waldemar, Grego-Planer Dorota, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Zastempowski Maciej.
Tytuł oryginału: Selection of sources of technological innovations and their consequences in financial services companies.
Tytuł całości: Innovation management and education excellence through Vision 2020, proceedings of the 31st International Business Information Management Association Conference (IBIMA), Milan, Italy, 25-26 April 2018 / ed. Khalid S. Soliman.
Adres wydawniczy: [Norristown, Pa], International Business Information Management Association : 2018
Opis fizyczny: S. 3693-3701, tab., wykr.
Punktacja MNiSW: 70.000
21/68
Autorzy: Glabiszewski Waldemar, Grego-Planer Dorota, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Zastempowski Maciej.
Tytuł oryginału: Endogenous determinants of the absorption of process innovations in financial services companies.
Tytuł całości: Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability IMES 2018, proceedings of the 6th International Conference, May 31-June 1, 2018, Prague : book of proceedings / eds.: Ondřej Dvouletý, Martin Lukeš, Jan Mísař.
Adres wydawniczy: Praha, Vysoká škola ekonomická v Praze : 2018
Opis fizyczny: S. 380-391, tab., wykr.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 15.000
22/68
Autorzy: Pypłacz Paula, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.
Tytuł oryginału: Relationships between pro-innovation organizational culture with realizing goals concerning product and marketing innovations in companies from FMCG sector.
Tytuł całości: Leadership, innovativeness and entrepreneurship in a sustainable economy, ICoM 2018 : 8th International Conference on Management, Częstochowa, 7-8th June 2018 : book of proceedings / eds.: Felicjan Bylok, Anna Albrychiewicz-Słocińska, Leszek Cichobłaziński.
Adres wydawniczy: Częstochowa, Wydawnictwo Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej : 2018
Opis fizyczny: S. 511-515, tab.
Punktacja MNiSW: 20.000
23/68
Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Wiśniewska Agnieszka.
Tytuł oryginału: Efekt kraju pochodzenia jako kod w komunikacji reklamowej.
Tytuł równoległy: The effect of the country of origin as a code in advertising communication
Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Rocznik: 2018
Szczegóły: Z. 45 nr 1
Opis fizyczny: S. 69-79, il.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.12775/AUNC_ZARZ
Punktacja MNiSW: 5.000
24/68
Autorzy: Glabiszewski Waldemar, Grego-Planer Dorota, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Zastempowski Maciej.
Tytuł oryginału: Key elements of the protechnological absorptive capacity of financial companies in Poland.
Czasopismo: Central European Business Review
Rocznik: 2018
Szczegóły: Vol. 7 no. 2
Opis fizyczny: S. 45-59, tab.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.18267/j.cebr
Punktacja MNiSW: 15.000
25/68
Autorzy: Glabiszewski Waldemar, Grego-Planer Dorota, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.
Tytuł oryginału: The impact of business environment institutions on the innovation of Polish small and medium-sized service enterprises.
Tytuł równoległy: Wpływ instytucji otoczenia biznesu na innowacyjność polskich małych i średnich przedsiębiorstw usługowych.
Czasopismo: Economic and Environmental Studies
Rocznik: 2018
Szczegóły: Vol. 18 no. 2
Opis fizyczny: S. 577-589, tab.; streszcz. pol.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 13.000
26/68
Autorzy: Grego-Planer Dorota, Glabiszewski Waldemar, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.
Tytuł oryginału: Innovation of Polish and German companies.
Czasopismo: International Scientific Congress Innovations
Rocznik: 2018
Szczegóły: Vol. 2 no. 1
Opis fizyczny: S. 11-14, wykr.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 1.000
27/68
Autorzy: Zastempowski Maciej, Glabiszewski Waldemar, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.
Tytuł oryginału: Makrootoczenie polskich MŚP w kontekście ich innowacyjności.
Tytuł równoległy: Macro environment of Polish SMEs in the context of their innovativenes.
Czasopismo: Organizacja i Kierowanie
Rocznik: 2018
Szczegóły: nr 2 (181)
Opis fizyczny: S. 119-134, il., tab.; streszcz. ang., pol.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 14.000
28/68
Autorzy: Glabiszewski Waldemar, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna, Zastempowski Maciej.
Tytuł oryginału: Znaczenie zdolności asymilacyjnych w budowaniu innowacyjności technologicznej przedsiębiorstw finansowych.
Tytuł równoległy: The importance of assimilative capacity in building technological innovation in financial companies.
Czasopismo: Przedsiębiorczość i Zarządzanie
Rocznik: 2018
Szczegóły: T. 19 z. 4 cz. 3
Opis fizyczny: S. 169-181, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Tytuł tomu: Innowacyjność w polityce regionalnej, przedsiębiorstwie i w procesach transferu wiedzy / red. nauk.: Dariusz M. Trzmielak, Bartłomiej Stopczyński.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 14.000
29/68
Autorzy: Zastempowski Maciej, Glabiszewski Waldemar, Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.
Tytuł oryginału: Mikrootoczenie polskich MŚP a ich aktywność innowacyjna.
Tytuł równoległy: Micro environment of Polish SME's and their innovation acitivity.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe / Politechnika Śląska. Organizacja i Zarządzanie
Rocznik: 2018
Szczegóły: Z. 127
Opis fizyczny: S. 325-339, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 11.000
30/68
Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.
Tytuł oryginału: Intraprzedsiębiorczość jako źródło innowacyjności przedsiębiorstw w sektorze FMCG.
Tytuł równoległy: Influence of intrapreneurship on the innovation of enterprises in the FMCG sector.
Czasopismo: Management Forum
Rocznik: 2017
Szczegóły: Vol. 5 no. 4
Opis fizyczny: S. 1-7, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.15611/mf
Punktacja MNiSW: 9.000
31/68
Autorzy: Liczmańska-Kopcewicz Katarzyna.
Tytuł oryginału: Uczestnictwo konsumentów w tworzeniu innowacji poprzez media społecznościowe.
Tytuł równoległy: Consumer participation in innovation through social media.
Czasopismo: Przedsiębiorczość i Zarządzanie
Rocznik: 2017
Szczegóły: T. 18 z. 4 cz. 2
Opis fizyczny: S. 313-326, wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Tytuł tomu: Agile Commerce - technologie przyszłości / red. nauk. Katarzyna Kolasińska-Morawska, Paweł Morawski.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 14.000
32/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Znaczenie silnej marki w budowaniu relacji z klientami na przykładzie sektora FMCG.
Czasopismo: Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego
Rocznik: 2017
Szczegóły: Nr 24
Opis fizyczny: S. 379-388, tab. ; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 7.000
33/68
Autorzy: Kobylińska Urszula, Kożuch Artur, Liczmańska Katarzyna, Marzec Małgorzata, Świrska Anna.
Tytuł oryginału: Satysfakcja obywateli i innych interesariuszy a instrumenty zarządzania w JST.
Adres wydawniczy: Kraków, Towarzystwo Naukowe Współczesnego Zarządzania : 2016
Opis fizyczny: 150 s., il., tab.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 20.000
34/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Strategie marek produktowych na rynku FMCG.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2016
Opis fizyczny: 154 s., il., tab.
Uwagi: Bibliogr. s. 141-152
Punktacja MNiSW: 20.000
35/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna, Balcerak Danuta.
Tytuł oryginału: Visual merchandising na przykładzie sieci sklepów Mohito.
Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Rocznik: 2016
Szczegóły: Z. 43 nr 2
Opis fizyczny: S. 141-152, tab., wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.12775/AUNC_ZARZ
Punktacja MNiSW: 5.000
36/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna, Kuczyńska Monika.
Tytuł oryginału: Wartości dla klienta jako główny element modelu biznesu linii lotniczych Ryanair.
Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Rocznik: 2016
Szczegóły: Z. 43 nr 3
Opis fizyczny: S. 193-207, il., tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.12775/AUNC_ZARZ
Punktacja MNiSW: 5.000
37/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Analiza potrzeb uczestników a koncepcja powiązania kooperacyjnego na przykładzie klastra INKOKOMP.
Tytuł równoległy: Analysis of the participants' needs vs. the concept of cooperative relationships on the example of cluster INKOKOMP.
Czasopismo: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rocznik: 2016
Szczegóły: Nr 444
Opis fizyczny: S. 298-306, wykr.
Uwagi: Tytuł tomu: Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.15611/pn
Punktacja MNiSW: 10.000
38/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Budowanie silnych marek produktowych w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2015
Opis fizyczny: 203, [1] s., il., tab., wykr.
Uwagi: Bibliogr. s. 192-204.
Punktacja MNiSW: 20.000
39/68
Autorzy: Grego-Planer Dorota, Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Factors, resources and motivators innovative of small and medium-sized enterprises in the Kujawsko-Pomorskie province.
Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Rocznik: 2015
Szczegóły: Z. 42 nr 3
Opis fizyczny: S. 189-202, wykr.; streszcz. pol.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.12775/AUNC_ZARZ
Punktacja MNiSW: 5.000
40/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna, Wiśniewska Agnieszka.
Tytuł oryginału: Cluster as a way to achieve a competitive advantage.
Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Rocznik: 2015
Szczegóły: Z. 42 nr 4
Opis fizyczny: S. 93-101, wykr.; streszcz. pol.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.12775/AUNC_ZARZ
Punktacja MNiSW: 5.000
41/68
Autorzy: Grego-Planer Dorota, Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Innowacje sektora MŚP w województwie kujawsko-pomorskim.
Czasopismo: Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Rocznik: 2015
Szczegóły: Z. 251
Opis fizyczny: S. 165-175, streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 10.000
42/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Kluczowe czynniki determinujące zachowania konsumenckie na przykładzie mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
Rocznik: 2015
Szczegóły: Nr 41 t. 2
Opis fizyczny: S. 107-118, wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Tytuł tomu: Zachowania współczesnych konsumentów i rozwój zarządzania marketingowego organizacją / [red. nauk. Grażyna Rosa, Dariusz Dąbrowski].
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.18276/pzfm
Punktacja MNiSW: 9.000
43/68
Autorzy: Grego-Planer Dorota, Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Budowanie relacji z klientem poprzez portale społecznościowe na przykładzie branży ubezpieczeniowej.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie
Rocznik: 2015
Szczegóły: nr 1
Opis fizyczny: S. 47-58, wykr.
Uwagi: Tytuł tomu: Budowanie kapitału relacyjnego organizacji : praca zbiorowa / pod red. Agnieszki Wiśniewskiej.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 6.000
44/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Kraj pochodzenia produktu jako determinanta wyborów konsumenckich na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego.
Czasopismo: Marketing i Rynek
Rocznik: 2014
Szczegóły: R. 21 nr 8
Opis fizyczny: S. 1116-1122, il., tab., wykr.; streszcz, ang.
Uwagi: Artykuł na płycie CD będącej integralną częścią czasopisma
Punktacja MNiSW: 6.000
45/68
Autorzy: Wiśniewska Agnieszka, Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Definicyjne cechy klastrów a kluczowe czynniki sukcesu.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie
Rocznik: 2014
Szczegóły: nr 1
Opis fizyczny: S. 47-57, wykr.
Uwagi: Tytuł tomu: Człowiek i organizacja - dylematy współczesnego zarządzania / red. W. Harasim.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
46/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna, Wiśniewska Agnieszka.
Tytuł oryginału: Znaczenie marki dla konsumenta na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego.
Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Rocznik: 2013
Szczegóły: Z. 40
Opis fizyczny: S. 71-83, il., wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.12775/AUNC_ZARZ
Punktacja MNiSW: 3.000
47/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna, Wiśniewska Agnieszka M..
Tytuł oryginału: A strong brand as a determinant of purchase the case of sectors, where advertising in mass media is banned : on the example of the Polish spirits sector.
Czasopismo: AGH Managerial Economics
Rocznik: 2013
Szczegóły: No. 13
Opis fizyczny: S. 83-98, tab., wykr.
Uwagi: Wcześniejszy tytuł czasopisma: Ekonomia Menedżerska
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 6.000
48/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Cena versus marka w procesie budowania lojalności konsumenckiej.
Czasopismo: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy
Rocznik: 2013
Szczegóły: T. 6
Opis fizyczny: S. 285-295, il., wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 5.000
49/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Wiodące elementy decyzyjne w procesie zakupu alkoholi wysokoprocentowych.
Czasopismo: Współczesne Zarządzanie
Rocznik: 2013
Szczegóły: nr 1
Opis fizyczny: S. 179-184, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 9.000
50/68
Autorzy: Grego-Planer Dorota, Liczmańska Katarzyna, Petrykowska Joanna.
Tytuł oryginału: Korzyści wynikające z budowania trwałych relacji z klientami w firmach usługowych.
Tytuł równoległy: benefits resulting from developing lasting relationships with customers in companies rendering services.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
Rocznik: 2013
Szczegóły: nr 10 (59)
Opis fizyczny: S. 256-266, wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 8.000
51/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Social media jako przestrzeń komunikacji z klientem w branży alkoholi wysokoprocentowych.
Tytuł równoległy: Social media as space for communication with customers in the high-proof alcoholic beverages industry.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
Rocznik: 2013
Szczegóły: nr 9 (58)
Opis fizyczny: S. 279-287, wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 8.000
52/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Znaczenie marki jako instrumentu oddziaływania rynkowego w sektorze MŚP.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług
Rocznik: 2013
Szczegóły: Nr 102
Opis fizyczny: S. 86-95, wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Tytuł tomu: Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw MIKROFIRMA 2013.
Punktacja MNiSW: 6.000
53/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna, Konarski Sławomir.
Tytuł oryginału: Determinanty lojalności konsumenckiej na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie
Rocznik: 2013
Szczegóły: nr 2
Opis fizyczny: S. 17-31, il., wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Tytuł tomu: Kształtowanie lojalności konsumenckiej : praca zbiorowa / pod red. Agnieszki Wiśniewskiej.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
54/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Kształtowanie wizerunku marki w przedsiębiorstwie międzynarodowym.
Tytuł całości: Ekonomia i jej społeczne otoczenie = L'economia e il suo ambito sociale / pod red. Andrzeja Czyżewskiego, Anny Matuszczak.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz, Wydawnictwo Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej : 2012
Opis fizyczny: S. 181-191, tab., wykr.; streszcz. ang.
Punktacja MNiSW: 4.000
55/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Zastosowanie instrumentów promocji handlowej przez producentów sektora alkoholi wysokoprocentowych.
Tytuł całości: Marketing - aktualne problemy i kierunki ewolucji / pod red. Marcina Gębarowskiego, Lucyny Witek, Beaty Zatwarnickiej-Madury.
Adres wydawniczy: Rzeszów, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej : 2012
Opis fizyczny: S. 155-164, il., wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
56/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Moda na markę alkoholu : przejaw konformizmu czy indywidualizmu?
Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Rocznik: 2012
Szczegóły: Z. 39
Opis fizyczny: S. 119-131, tab., wykr.
Uwagi: Bibliogr.
57/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Silna marka jako kluczowy instrument budowania przewagi konkurencyjnej w sektorze alkoholi wysokoprocentowych.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
Rocznik: 2012
Szczegóły: Nr 24
Opis fizyczny: S. 327-338, tab., wykr.
Uwagi: Tytuł tomu: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : konkurencyjność i wizerunek podmiotów rynkowych / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.
Punktacja MNiSW: 5.000
58/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Promocja marek alkoholi wysokoprocentowych w lokalach gastronomicznych.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie
Rocznik: 2012
Szczegóły: nr 4
Opis fizyczny: S. 22-39, tab., wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Tytuł tomu: Strategie komunikacji reklamowej z konsumentem : praca zbiorowa / pod red. Anny Kozłowskiej
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 3.000
59/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Marki polskich alkoholi inspirowane historią narodową.
Tytuł całości: Nauka i gospodarka w dobie destabilizacji, praca zbiorowa / pod red. nauk. Janusza Teczke [et al.].
Adres wydawniczy: Kraków, Biuro Projektu Nauka i Gospodarka : 2011
Opis fizyczny: S. 341-352
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
60/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Promocja konsumencka w warunkach zakazu reklamy publicznej.
Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Rocznik: 2011
Szczegóły: Z. 38
Opis fizyczny: S. 91-102, wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
61/68
Autorzy: Wiśniewska Agnieszka M., Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Wykorzystanie postaci jako instrumentu perswazji w reklamie.
Czasopismo: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy
Rocznik: 2011
Szczegóły: T. 4
Opis fizyczny: S. 133-152, il.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 3.000
62/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Budowanie wizerunku marek produktowych w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych.
Czasopismo: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy
Rocznik: 2011
Szczegóły: T. 4
Opis fizyczny: S. 321-334, tab., wykr.
Uwagi: Streszczenie rozprawy doktorskiej.
63/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Marka jako narzędzie komunikacji marketingowej w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Rocznik: 2011
Szczegóły: Nr 209
Opis fizyczny: S. 288-299, il., tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Tytuł tomu: Komunikacja rynkowa : kultura, perswazja, technologia / red. nauk. Zygmunt Waśkowski.
Punktacja MNiSW: 6.000
64/68
Autorzy: Wiśniewska Agnieszka M., Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Tworzenie wartości dla klientów w erze technologii informatyczno-komunikacyjnych.
Tytuł równoległy: Creating value for consumers in an era of information and communication technologies (ICT).
Czasopismo: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy
Rocznik: 2010
Szczegóły: T. 3
Opis fizyczny: S. 123-134, il.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
65/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Efekt kraju pochodzenia produktu a decyzje nabywcze konsumentów sektora alkoholi wysokoprocentowych.
Tytuł równoległy: The influence of the product's country of origin on purchasing decisions of consumers in the spirit sector.
Czasopismo: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy
Rocznik: 2010
Szczegóły: T. 3
Opis fizyczny: S. 177-187, il., wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
66/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Architektura marki znaczącym elementem w procesie budowania marek produktowych.
Tytuł równoległy: Brand's architecture as a crucial element of building and creating products brands.
Czasopismo: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy
Rocznik: 2009
Szczegóły: T. 2
Opis fizyczny: S. 263-273, streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
67/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Internet jako płaszczyzna konkurowania w warunkach zakazu reklamy publicznej.
Tytuł całości: Internet jako nowa płaszczyzna konkurowania przedsiębiorstw, praca zbiorowa / pod red. Adama Grzegorczyka i Krzysztofa Szlubowskiego.
Adres wydawniczy: Warszawa, Wyższa Szkoła Promocji : 2008
Opis fizyczny: S. 133-139, il., tab., wykr.
Punktacja MNiSW: 3.000
68/68
Autorzy: Liczmańska Katarzyna.
Tytuł oryginału: Silna marka jako źródło przewagi konkurencyjnej w momencie zakupu.
Tytuł równoległy: A strong brand as a fundament of competitive advantage to influence decision of purchase.
Czasopismo: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy
Rocznik: 2008
Szczegóły: T. 1
Opis fizyczny: S. 87-99, wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.